[ot] Fjollboll!

[ot] Fjollboll!
Vore det inte bättre att lotta 16-delarna med seedning? Tänker något i stil med

1) De åtta bästa gruppettorna lottas mot de åtta bästa treorna
2) Se fyra sämsta gruppettorna lottas mot det fyra sämsta grupptvåorna
3) Övriga grupptvåor lottas mot varandra

Finns säkert situationer då det kan bli taktik då också men det känns som det borde kunna ge mer incitament för lagen att göra sitt bästa i alla gruppspelsmatcher.
 
[ot] Fjollboll!
4-1 nu. Men den här matchen blev ju tyvärr lite av ett antiklimax eftersom Norge inte vågar möta Sverige (intalar vi oss).

Frankrike är riktigt duktiga på att spela boll. Jag skulle säga att det kan bli en liten utmaning för Sverige att slå dem på tisdag kväll.
 
[ot] Fjollboll!
Jag håller inte alltid med Alex Schulman, men häromveckan var han spot-on i sin krönika:


(kan vara betalvägg)

En sinnessjuk ramsa ljuder numera från läktarna, som går ut på att alla plötsligt leker galärslavar och skriker RO! RO! RO! Publiken är alltså också vikingar! Jag ser bilderna och kan nästan inte tro att det är sant. De böjer sig gemensamt framåt som om de fattat tag i en stor åra och hela tiden skriker de på varandra att RO! RO! RO!

Vad är det som händer i Norge? Hur kan det ha gått så här fel?
 
[ot] Fjollboll!
Paul 2.0

1782544006059.webp
 
[ot] Fjollboll!
Jag håller inte alltid med Alex Schulman, men häromveckan var han spot-on i sin krönika:


(kan vara betalvägg)

En sinnessjuk ramsa ljuder numera från läktarna, som går ut på att alla plötsligt leker galärslavar och skriker RO! RO! RO! Publiken är alltså också vikingar! Jag ser bilderna och kan nästan inte tro att det är sant. De böjer sig gemensamt framåt som om de fattat tag i en stor åra och hela tiden skriker de på varandra att RO! RO! RO!

Vad är det som händer i Norge? Hur kan det ha gått så här fel?
Det är betalvägg så jag har inte läst hela men jag tycker det känns lite som att han är ute och cyklar. Norges "ro-grej" måste väl nästan räknas som tidernas succe bland olika såna supporter-grejer.
Och vad som har gått fel i Norge är ju också en konstig fråga när dom verkar köra ifrån Sverige på väldigt många olika plan just nu.
 
Tillbaka
Topp