Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Håller med om att mariestad är god. Dock ett tag sedan jag drack den. Oklart om carlsbergen vann slaget om min kyl pga förpackning eller smak. Jag gillar aluminiumburk då det inte är så tungt att bära hem.Oftast tycker jag att det är de lite mer "komplicerade" som smakar bra, de flesta hittar man på systemet.
I vanlig butik, vanlig lager så tycker jag nog Mariestad funkar. Bättre än Carlsberg tycker jag. Ship full of ipa eller whale of the tail är också ok. Lidl har sin "egen" alkoholfria ipa den går också ner
Finns som sagt en drös bra sorter. Jag som gillar humlig öl tycker det är funkis då det har kommit mer bra alkoholfri öl senaste åren. Det kanske är lättare att få mer smak av den typen i alkoholfria ölet än i lagern. Ü.nn IPA, Sigtuna NAPA, Konx, Brewdog Punk AF, Weird Weather är alla helt ok. Sen tar det ibland emot att betala över 20 spänn för 0% alkohol när man är på bolaget, men men :)
Jo det är ju primärt vid högtider som det likssom passar. Annars fungerar vatten, bubbelvatten eller läsk rätt bra som ersättare till alkoholhaltuga drycket
Sen är alkoholfria öl ok att dricka en eller två till maten, just vid påsk, jul och midsommar eller burgare och pizza. Men mer än ett par blir jobbigt. Då går jag hellre på läsken! :)
Erdinger Alkoholfrei (förvisso en tysk veteöl), smakar riktigt bra.
Marknadsförs för övrigt i Tyskland som isotonisk sportdryck:
https://de.erdinger.de/biere/alkoholfrei.html
Japp. De är också bra. Ändå rätt imponerande att det idag faktiskt finns så många OK alkoholfria att man inte ens kommer ihåg att lista allaEasy rider bulldog håller jag i topp för alkoholfri öl. Men det är ju inte en lager. Slank ner en Brooklyn Special effects hoppy lager till tacomiddagen idag, den är OK.
NäVet att det kanske är att svära i kyrkan, men finns det någon alkoholfri ljus lager som smakar bra?
Enligt mina ord finns det inga alkoholfria öl =)
Var mest morgon tröttheten sorry borde la finnas någon god till maten.Tjena!
Wow vad tuff du är!