[OT] Hattrick

• Trådstartare Trådstartare Gtx
  • Start datum Start datum
[OT] Hattrick
Näh va inte lungt i morse satt själv ett tag, 40 samtal på 1,5 timma typ. Sen hadde jag ju mina 4 låder och 3 maillåder att kolla också. Finns alltid tid för hattrick och happy =)

[OT] Hattrick
OK. Då e jag me.

Min fotbollskarriär bestod av att lelle jag tvingades av gympaläraren att stå i ett fotbollsmål så klassens starkaste sport**** kunde få öva straffar på nån. Man blir liksom vaccinerad mot fotboll på det sättet :)

[OT] Hattrick
Men dom filmar ju så j-ligt i fotbollen! Dom faller som klubbade oxar bara nån är i närheten och fortsätter som inget har hänt om domaren inte går på det. Något fjantigt imho :)

[OT] Hattrick
Jorå, här liras det hattrick (IFK Snedträff, div5). Blev indragen för ca 2 år sedan då jag började på mitt nuvarande jobb. Alla (killar iaf) har ett lag och vi kör en egen kontorscup på onsdagarna :). Lite bisarra diskussioner kan uppstå ibland då man fiskat upp en fin 17-åring i junisdragningen osv :).

[OT] Hattrick
Anmälde mig igår.Får de när jag får ett lag.
Polaren lurade med mig.
Lite lustigt att det var just han.För han är den av mina polare som är minst intresserad av idrott=)

[OT] Hattrick
Jasså det finns det en sån? Ska kolla... (kollar) Mohahaha! Nä, hade jag vetat det hade jag döpt laget till dirtybastards.com.. eller kanske inte.

Jag kan dock inte undgå att undra hur man kan veta att det finns en sådan hemsida? Snälla, förklara inte! ;-)

Tillbaka
Topp