JPL skrev:
-------------------------------------------------------
> 1. Tv-sändningar är ju fortfarande begränsat
> vad gäller HD om man inte vill se samma sak 234
> gånger efter varandra. Och det lär väl dröja
> innan det blir bättre utbud.
>
> 2. Tycker inte det är någon märkbar skillnad
> på mindre än 40", uppåt 46" känns det som det
> gör lite nytta. Detta vad gäller filmer/tv.
>
>
1. så sant så, inte så många serier verkar sändas, det är väl bara house, oskyldigt dömd och heroes
men det kanske man kan va utan i hd.
2. tv fan är en 42" med massvis med hd så hmm
väntar nog ett tag, men å andra sidan är prylbög så jag slår säkert till på det iaf :)