Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lulle sa:Fan alltså. Köpte två semlor idag, väl hemma och efter två tuggor så inser jag att jag plockade på mig två stycken vaniljsemlor. Hela jävla dagen förstörd. Dessutom har jag en till liggandes i kylen. Fan.
Pfaff sa:Ett konditori här i staden sålde semlor med mandelmassan utrörd i grädden.
Dom gick i konkurs.
Rätt åt dom!
Dessutom är det först fettisdagen den 9 februari.
me.I.am sa:Pfaff sa:Ett konditori här i staden sålde semlor med mandelmassan utrörd i grädden.
Dom gick i konkurs.
Rätt åt dom!
Jag vet!
Jag tittar snett på de som käkar semla innan 9/2, men kan inte motstå en själv. Jag är så totalt fast i träsket, hjälp mig, plz!
fhloston sa:me.I.am sa:Pfaff sa:Ett konditori här i staden sålde semlor med mandelmassan utrörd i grädden.
Dom gick i konkurs.
Rätt åt dom!
Jag vet!
Jag tittar snett på de som käkar semla innan 9/2, men kan inte motstå en själv. Jag är så totalt fast i träsket, hjälp mig, plz!
Själv skulle jag aldrig äta semlor innan semmeldagen, men efter semmeldagen kan jag äta semlor i ett år.
me.I.am sa:Pfaff sa:Ett konditori här i staden sålde semlor med mandelmassan utrörd i grädden.
Dom gick i konkurs.
Rätt åt dom!
Jag vet!
me.I.am sa:fhloston sa:me.I.am sa:Pfaff sa:Ett konditori här i staden sålde semlor med mandelmassan utrörd i grädden.
Dom gick i konkurs.
Rätt åt dom!
Jag vet!
Själv skulle jag aldrig äta semlor innan semmeldagen, men efter semmeldagen kan jag äta semlor i ett år.
Det känns lite sådär när man smyger fram på Plattan i snålblåst och regn i November och frågar lite i smyg "har du en semla eller?"
JT sa:Kan inte minnas att jag ätit någon semla på säkert 10 år.
JT sa:Kan inte minnas att jag ätit någon semla på säkert 10 år.
jomper sa:Ingen alls faktiskt, men förra helgen blev det en sånhär:
[vulgär bild]
Aliide sa:0 2014
0 2015
0 2016
Det är ju inte ens gott.
/Kak- och godismonstret
mkay, har hittat, det finns på Cederleüfs & Svenheimers konditori i Gamlestaden! Närmare kan jag nog inte hitta :) goda nyheter också är att den semla som hamnade på andraplats i stora testat finns i Olskroken. Kan man ju också svänga förbi på vägen hem från jobbet :)Sambal Oelek sa:Någon som vet vart man kan köpa wienersemla i Göteborg? Helst östra någonstans.