Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fhloston sa:Det blev en fabrikssemla med varm mjölk eftersom det inte blev hetvägg igår. Trots sitt ursprung var den helt ok och som tur är fanns det bara tvåpack. Så jag får en till fikat när jag jobbar hemma i morgon.
Glutenfri må vara förlåtet, men aldrig att det snålas så på mandelmassan och att den bara är ditlagd på den delade bullen.Sambal Oelek sa:En halv glutenfri semla. Den var faktiskt rätt bra. Godare än många standardsemlor.
nja, det är en klutt i botten. Rätt lagom mängd tyckte vi som åt den iaf ?eketjall sa:Glutenfri må vara förlåtet, men aldrig att det snålas så på mandelmassan och att den bara är ditlagd på den delade bullen.Sambal Oelek sa:En halv glutenfri semla. Den var faktiskt rätt bra. Godare än många standardsemlor.
haha, missbruk är ok under semmelveckan ? nu får man satsa på påskägg eller nåt istället ?Henrik_E sa:Någon skulle behöva hålla en intervention med Sambal. Missbruk är aldrig bra.
GoranS sa:Såg för tusan semlor redan i slutet av förra året. Snart kommer de att finnas året runt i butikerna precis som pepparkakor. Möjligen kommer det att spåra ur än värre s.a. det till midsommar ska serveras en sill-och-nubbe-semla.
AQIxZMUWUpU]Det[/MEDIA] som är så gott!GoranS sa:till midsommar ska serveras en sill-och-nubbe-semla.
Crossmax sa:Ja, vad fan, de börjar dyka upp lite här och där redan. Någon svag jävel som tryckt i sig en 2017-semla än?
Om du nu skall hålla på traditioner så är det efter fettisdagen du inte skall äta semlor. Fastan inleds ju med askonsdagen.Konkret sa:Annandagen såg jag den första. Vägrar äta innan fettisdagen. Nån jävla ordning får det vara.
HåkanB sa:Om du nu skall hålla på traditioner så är det efter fettisdagen du inte skall äta semlor. Fastan inleds ju med askonsdagen.Konkret sa:Annandagen såg jag den första. Vägrar äta innan fettisdagen. Nån jävla ordning får det vara.
Eveningstar sa:Ätit två idag och det blev nog årets sista.
Köpta på 7-eleven och de var så j*vla äckliga. Fick rejäl semmelavsmak. :(
Jo jag var faktiskt inne på det, men sen så blev jag frustrerad över hur värdelöst Mercurial är jämfört med GIT och då tryckte jag den 2:a också i vrede.Kupa sa:Du kunde ju ha vaskat den andra om nu den första var så äcklig.
Maakus sa:Inte en jävla semla. Men vetelängd!
ostrand sa:Bakade själv igår, hatar konditorisemlor där man inte gröper ur semlan och gör en riktig fyllning, som vanligt får man göra det själv om man vill ha det ordentligt gjort.
Utseendet kanske inte blev 100 (det var första försöket på Leilas recept) men smaken fick 10/10