Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
me.I.am sa:Hur kunde jag inte känna igen fhloston? 5e elementet är ju en höjdarfilm!
H. sa:HugSeal sa:Jag heter Lessmark i efternamn, Lessmark baklänges blir kramssel vilket låter lite som kramsäl, alltså blev det HugSeal.
Haha!
Peach sa:Jag har ett svenskt dubbelnamn spm ställde till problem när jag arbetade i USA. Så en av mina högljudda amerikanska kollegor tröttnade en dag och sade något i still "Damn your name is difficult to pronounce! From now on you are Peach!!!"
Leffe sa:Leffe är upptaget men har aldrig sett röken av honom, kan jag få det nicket?
HugSeal sa:Jag heter Lessmark i efternamn, Lessmark baklänges blir kramssel vilket låter lite som kramsäl, alltså blev det HugSeal.
HugSeal sa:Jag heter Lessmark i efternamn, Lessmark baklänges blir kramssel vilket låter lite som kramsäl, alltså blev det HugSeal.
GoranS sa:Har man frisedel om man i tråden redan redogjort för sitt fantasilösa användarnamn?
H. sa:Mini_me sa:Jag hette Idefix på ett vw forum. Blev nåt knas så jag var tvungen att byta.
Blev mini_me istället. Det följde med hit.
Både knyter an till att jag är 170 och varit minst typ i alla kompisgäng.
And that’s all folks ?
Från sida 1:
mantorparn sa:Är Mini_me samma som hängde gtiklubbens forum förr i tiden? Aka Idefix?
Spacekitty sa:Jag vet inte. Det bara blev så. Har olika nick på alla forum jag är med på.
Kneecap sa:Spacekitty sa:Jag vet inte. Det bara blev så. Har olika nick på alla forum jag är med på.
Tjena!
Det där är inte riktigt sanningen va? ;)
Spacekitty sa:Det är helt sant. Jag är Spacekitty bara här och endast på detta forum. Men finns med ett extra t på Instagram.
Jag är inte Rymdkatten på klocksnack.nu som någon tidigare frågat om.
Kneecap sa:Spacekitty sa:Det är helt sant. Jag är Spacekitty bara här och endast på detta forum. Men finns med ett extra t på Instagram.
Jag är inte Rymdkatten på klocksnack.nu som någon tidigare frågat om.
Tjena!
Menade inte att du har namnet något annat forum, det är väl inte helt taget ur luften syftade jag på.
Yes, då kan man med gott samvete återgå till tidigare aktiviteter.GoranS sa:Har man frisedel om man i tråden redan redogjort för sitt fantasilösa användarnamn?
Alex Supertramp sa:dubbel qp efter jävligt många groggar.
Du skriver oväntat bra för att vara analfabet...-****- sa:Jag är analfabet så det där med bokstäver är inte min grej...
Du skulle tagit nypåmtb14 eller hur gammal du nu är för att verkligen låsa in dig i tidsbubblanNypåmtb sa:Ville ha något framtidssäkrat :)