IM
Aktiv medlem
[OT] "Ikväll ska jag på konsert"-tråden
Visst 17 har han åtminstone en... ?Kommer till inte ihåg några cykellåtar Ola M skrivit. Men bra titel på konserten.
Visa bilaga 676950
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visst 17 har han åtminstone en... ?Kommer till inte ihåg några cykellåtar Ola M skrivit. Men bra titel på konserten.
Visa bilaga 676950
Visst 17 har han åtminstone en... ?
Ledsen om jag strör salt i såren, men jag såg The Baboon Show härom veckan i Malmö och det var RIKTIGT bra.Lite OT, men är det någon som möjligtvis har en biljett över till The Baboon Show och Dahmers i Uppsala nästa torsdag 7/3? Har vägarna förbi och vill hemskt gärna gå men det är slutsålt ?
Evig tacksamhet utlovas! Skall någon även dit så bjuds det självklart på en bärs i baren.
Klart att dom var det! Kul att det var ett bra gig :)Ledsen om jag strör salt i såren, men jag såg The Baboon Show härom veckan i Malmö och det var RIKTIGT bra.
Uuuuh jag visste inte ens att de var ute på vägarna ?Ledsen om jag strör salt i såren, men jag såg The Baboon Show härom veckan i Malmö och det var RIKTIGT bra.
Kul! Funderar på att hugga det gänget när de kör i Lund i April.Såg millencolin, no fun at all och satanic surfers ikväll! Medelåldern låg väl kring 40-45 men var länge sen jag var på en konsert med så mycket röj som under millencolin. Helt underbart!
Inget att fundera på, bara hugg ?Kul! Funderar på att hugga det gänget när de kör i Lund i April.
Trots att jag har bott 20 år i Göteborg har jag aldrig sett Ebbot i Göteborg. Jag har däremot sett honom äta köttbullar på ett SJ-tåg till eller från Stockholm, och jag har sett honom dricka drinkar på Belle i Malmö.Igår, The Soundtrack of our lives på Pustervik.
Bra drag på gubbarna fortfarande. Såg dem första gången på Chalmers kårhus typ 1997 eller så.
Visa bilaga 686906
Sen återkoppling, men till slut fick jag tag på en biljett och det var en riktigt fin spelning.Lite OT, men är det någon som möjligtvis har en biljett över till The Baboon Show och Dahmers i Uppsala nästa torsdag 7/3? Har vägarna förbi och vill hemskt gärna gå men det är slutsålt ?
Evig tacksamhet utlovas! Skall någon även dit så bjuds det självklart på en bärs i baren.
Såg idag att the offspring ska spela på gröna Lund den 18 juni. Vet inte än om jag kommer kunna ta mig ner dit och se dom, men hade varit sjukt skoj om jag får till det!
Följer dom på insta och de verkar vara i full fart med turneradet runt om i världen.trodde inte ens dom höll på längre och hade lagt ner :)
Det sägs att Dexter kör ”Gone away” solo på piano numera när de spelar live. Det är ju en rätt tung låt, inbillar mig att upplevelsen blir stark när den körs mer avskalat.Följer dom på insta och de verkar vara i full fart med turneradet runt om i världen.
Va fan, jag trodde att DS-13 lagt av?! ?
Vad jag än gjort så ber jag om ursäkt och lovar att det inte händer igen ?Taylor Swift skrämde bort mig från huvudstaden så jag tröstar mig med att gå på Laibach 18/5 i stället.
Visa bilaga 689883
Kan du sluta göra dålig musik och sälja slut alla hotell så vore det najs.Vad jag än gjort så ber jag om ursäkt och lovar att det inte händer igen ?
Utan att vara ett extremt fan så kan jag nog konstatera att vi kunde fått mycket sämre musik än Taylor Swift ?Kan du sluta göra dålig musik och sälja slut alla hotell så vore det najs.
Aj då, det hade jag missat. Hoppas ni har det skoj.Lastkaj ikväll då... Eller typ nu
Det bortprioriterades.. läste dock i dagens recension att Millen-gänget hade varit roat sig på Danmarksbåtarna innan Helsingborgsspelningen, och därefter varken satte sången eller gitarrspelet ?Inget att fundera på, bara hugg ?
Såg samma line-up förra sommaren i Uppsala och satan vad det röjdes! ?
Nu vet jag inte var du finns, och det här kanske är i sista sekunden, men dom spelar ikväll i sthlm med negative approach ;)Va fan, jag trodde att DS-13 lagt av?! ?
Skaka på luggen åt mig med!
Den där spelningen hade man gärna varit på. Synd att man jobbade…..?Nu vet jag inte var du finns, och det här kanske är i sista sekunden, men dom spelar ikväll i sthlm med negative approach ;)
Visa bilaga 701228
*Sjukanmäl*Den där spelningen hade man gärna varit på. Synd att man jobbade…..?
Men va fan det är ju ikväll!!*Sjukanmäl*
Haha. Grattis och varsågod :DMen va fan det är ju ikväll!!
Mitt tröttöga fick det till att det var igår ?
Biljett är fixad, det andra löser vi sen ?