[OT] "Ikväll ska jag på konsert"-tråden

Strax dax för Israel Nash
IMG_4145.jpeg

Lite OT, men är det någon som möjligtvis har en biljett över till The Baboon Show och Dahmers i Uppsala nästa torsdag 7/3? Har vägarna förbi och vill hemskt gärna gå men det är slutsålt ?
Evig tacksamhet utlovas! Skall någon även dit så bjuds det självklart på en bärs i baren.

Lite OT, men är det någon som möjligtvis har en biljett över till The Baboon Show och Dahmers i Uppsala nästa torsdag 7/3? Har vägarna förbi och vill hemskt gärna gå men det är slutsålt ?
Evig tacksamhet utlovas! Skall någon även dit så bjuds det självklart på en bärs i baren.
Ledsen om jag strör salt i såren, men jag såg The Baboon Show härom veckan i Malmö och det var RIKTIGT bra.

Igår, The Soundtrack of our lives på Pustervik.
Bra drag på gubbarna fortfarande. Såg dem första gången på Chalmers kårhus typ 1997 eller så.

Visa bilaga 686906
Trots att jag har bott 20 år i Göteborg har jag aldrig sett Ebbot i Göteborg. Jag har däremot sett honom äta köttbullar på ett SJ-tåg till eller från Stockholm, och jag har sett honom dricka drinkar på Belle i Malmö.
En själsfrände till Ebbot som jag dock sett överallt i Göteborg är Stonefunkers-Emrik: på familjegympan, gymmet, stan, löparspåret, krogen osv. Trodde jag hade sett honom för sista gången när jag flyttade från Göteborg i somras, men senast i februari såg jag honom i Falkenberg (där jag bara var över helgen).

Senast ändrad:
Sen återkoppling, men till slut fick jag tag på en biljett och det var en riktigt fin spelning.
...och dagen efter blev det Gatuplan & Danko Jones i sundsvall :)

Tillbaka
Topp