Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Love it mate! Du fick mig att lyssna på dem.Tåget tuffar på mot Berlin. Sleaford Mods ikväll!
”Du vet precis hur du ska ta maj Kutt!” //Lyftet, 1968Ah, dom passar ju in i din för övrigt utmärkta musiksmak![]()
Nu snackar vi film.”Du vet precis hur du ska ta maj Kutt!” //Lyftet, 1968
Iofs var det 10 år senare; Lyftet, 1978”Du vet precis hur du ska ta maj Kutt!” //Lyftet, 1968
Menade ju det ju!Iofs var det 10 år senare; Lyftet, 1978
Helt fantastisk. Bara premissen för handlingen är underbar: Tre göteborgska kommunister i stockholmsk fängelsemiljö. Att man kryddar med obetalbara citat gör det inte sämre:Nu snackar vi film.![]()
40-årskris? Du ränner ju på spelningar som en 20-åringLORENTZ på Slaktkyrkan, han har tydligen släppt lite nytt, jag gillade hans första solo men främst han och sackarias. Kul med liveframträdanden!
Fan va kul, jobbade med Matti ett par år runt millennieskiftet.Murder Squad på kulturhuset ikväll, hälfte Dismember, hälften Entombed. Lär bli smutsig röj, fast inte av mig. Står som en präst, stilla och samlad.
Avis.Imorron blir det Danko Jones i Gasklockorna Gävle
Danko Jones: RISING Scandinavia Tour 2026, Gävle, tor, 23 apr 2026, 19:00, Tickets – www.livenation.se
Buy tickets for Danko Jones: RISING Scandinavia Tour 2026 at Gasklockorna on tor, 23 apr 2026 at www.livenation.se. Search for Sweden and international concert tickets, tour dates and venues in your area with the world's largest concert search engine.www.livenation.se
Hade lite samma upplägg med Stockholms ngr i höstas men Micke A löste det bra.Blir så trött. Skulle på Kollektivet Livet ikväll med grabben som fyllt 13, köpte biljetter innan julafton till detta. Nu visar det sig att dom ändrat åldersgränsen.