Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
42Hz sa:
42Hz sa:
Rattnalle sa:Haha. Briljant :-)
Apples aktie säger väl en del om hur upphetsande gårdagens nyheter var..
Av den där pluggen, inte alls. Av lanseringen av en ny version av deras stora kassako, lite. Hittils lätt nedåt.Lulle sa:Rattnalle sa:Haha. Briljant :-)
Varför skulle Apples aktie påverkas nämnvärt?
Rattnalle sa:Av den där pluggen, inte alls. Av lanseringen av en ny version av deras stora kassako, lite. Hittils lätt nedåt.Lulle sa:Rattnalle sa:Haha. Briljant :-)
Varför skulle Apples aktie påverkas nämnvärt?
De vänder sig inte till konsumenter. De vänder sig till troende och sektmedlemmar.Rattnalle sa:Som aktieägare tror jag att du har rätt, den kommer att sälja som smör oavsett och hype skapar de alltid på något sätt.
Som konsument är jag helt ointresserad ;-)
olle/frost sa:De vänder sig inte till konsumenter. De vänder sig till troende och sektmedlemmar.Rattnalle sa:Som aktieägare tror jag att du har rätt, den kommer att sälja som smör oavsett och hype skapar de alltid på något sätt.
PeterF sa:Tyvärr så är skärmen lite väl stor för att den ska bli en smidig telefon att ha med sig.
mvh
olle/frost sa:De vänder sig inte till konsumenter. De vänder sig till troende och sektmedlemmar.Rattnalle sa:Som aktieägare tror jag att du har rätt, den kommer att sälja som smör oavsett och hype skapar de alltid på något sätt.
thomalin sa:+ Folk som skiter i om prylarna funkar, bara de är "snygga".
Påtvingad skiten av jobbet, har aldrig haft en sämre lur.
Rattnalle sa:Fast så bra som de säljer är det nog snarare vi som faktiskt provat men inte trivs med dem som är udda :)
Jo, förvisso. Gallrar vi efter ekonomiska förutsättnignar att köpa en oavsett preferenser ser det kanske lite annorlunda ut.plumse sa:Rattnalle sa:Fast så bra som de säljer är det nog snarare vi som faktiskt provat men inte trivs med dem som är udda :)
Det är ju bara i Sverige och i USA iPhone har hög marknadsandel.
Globalt sett har Android 8/9 delar av smartphonemarknaden så jag skulle vilja säga att det är tvärtom. Det är de som gillar iPhone som är udda.
#flamewar
plumse sa:Rattnalle sa:Fast så bra som de säljer är det nog snarare vi som faktiskt provat men inte trivs med dem som är udda :)
Globalt sett har Android 8/9 delar av smartphonemarknaden så jag skulle vilja säga att det är tvärtom. Det är de som gillar iPhone som är udda.
#flamewar
Rattnalle sa:Jo, förvisso. Gallrar vi efter ekonomiska förutsättnignar att köpa en oavsett preferenser ser det kanske lite annorlunda ut.plumse sa:Rattnalle sa:Fast så bra som de säljer är det nog snarare vi som faktiskt provat men inte trivs med dem som är udda :)
#flamewar