Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
42Hz sa:
Rattnalle sa:Jag är mest nöjd så länge inte alla andra får för sig att Apple gjorde något intelligent när de tog bort hörlursjacket..
plumse sa:Hehe! Jag ser ingen risk alls att den här tråden kommer spåra ur nu!
Jag har en annan teori.
Det finns en grupp människor som nöjer sig med vad som blir en tilldelad å så finns det en grupp som vill kunna förändra. Den förra gruppen återfinns oftare hos äpplet är min djupt vetenskapliga teori
GustafH sa:thomalin sa:+ Folk som skiter i om prylarna funkar, bara de är "snygga".
Påtvingad skiten av jobbet, har aldrig haft en sämre lur.
Oj, aldrig haft en sämre lur? Det var som katten. Jag minns när man inte kunde surfa på telefonerna. De skulle jag definitivt säga är sämre än valfri iPhone (bortsett från första möjligen), men du kanske aldrig har haft en sån?
Foxis sa:om man bara vill vara produktiv så är OS och prylar rätt svårslagna.
IMHO. :P
Rattnalle sa:Jag är mest nöjd så länge inte alla andra får för sig att Apple gjorde något intelligent när de tog bort hörlursjacket..
Henrik_E sa:Androidlurstillverkare brukar ju göra vad Apple gör nått år senare så det får ni nog räkna med.
Förr, innan smartphone eran, så var det väl inte så många lurar som hade 3,5mm uttag till headsetet?42Hz sa:Henrik_E sa:Androidlurstillverkare brukar ju göra vad Apple gör nått år senare så det får ni nog räkna med.
Nu var faktisk en androidlur först med att inte ha ett hörlursuttag, det redan 2008! Nämligen HTC G1. =)
Foxis sa:Vill nog hävda motsatsen: I min bekantskapskrets privat och professionellt så kör de flesta Apple för att det "bara funkar". Har haft ganska blandad hårdvara och även om PC/Android tillåter mycket mer kontroll över det mesta, så är de generellt rätt mycket struligare oavsett om det är för enkel telefoni eller i en mer komplex miljö.
Visst, Apple tar premiumpriser, deras designfilosofi kan beskrivas som allt från stram, via tråkig till rentav tokig (hörlursuttag, Apple Watch, etc.), men som ekosystem och om man bara vill vara produktiv så är OS och prylar rätt svårslagna.
Jag är högerhänt. ;) :)thomalin sa:Foxis sa:Vill nog hävda motsatsen: I min bekantskapskrets privat och professionellt så kör de flesta Apple för att det "bara funkar". Har haft ganska blandad hårdvara och även om PC/Android tillåter mycket mer kontroll över det mesta, så är de generellt rätt mycket struligare oavsett om det är för enkel telefoni eller i en mer komplex miljö.
Visst, Apple tar premiumpriser, deras designfilosofi kan beskrivas som allt från stram, via tråkig till rentav tokig (hörlursuttag, Apple Watch, etc.), men som ekosystem och om man bara vill vara produktiv så är OS och prylar rätt svårslagna.
Ok, då har jag väl fått ett måndagsexemplar, men att vänsterhänta inte kan hålla i luren utan att störa ut antennen är ju allmänt känt... Fast den lilla missen kanske inte räknas.
fedde sa:Foxis sa:om man bara vill vara produktiv så är OS och prylar rätt svårslagna.
Nej, inte speciellt produktivitetsfrämjande alls men det är kanske en annan diskussion.
/Fedde
thomalin sa:Foxis sa:Vill nog hävda motsatsen: I min bekantskapskrets privat och professionellt så kör de flesta Apple för att det "bara funkar". Har haft ganska blandad hårdvara och även om PC/Android tillåter mycket mer kontroll över det mesta, så är de generellt rätt mycket struligare oavsett om det är för enkel telefoni eller i en mer komplex miljö.
Ok, då har jag väl fått ett måndagsexemplar, men att vänsterhänta inte kan hålla i luren utan att störa ut antennen är ju allmänt känt... Fast den lilla missen kanske inte räknas.
Mini_me sa:thomalin sa:Foxis sa:Vill nog hävda motsatsen: I min bekantskapskrets privat och professionellt så kör de flesta Apple för att det "bara funkar". Har haft ganska blandad hårdvara och även om PC/Android tillåter mycket mer kontroll över det mesta, så är de generellt rätt mycket struligare oavsett om det är för enkel telefoni eller i en mer komplex miljö.
Sonen är vänsterhänt , har bara problem med att surfen tar slut ;) Men det har nog mer med ålder än "hand gener".
Jag har Andriod/Samsung på jobbet. Sen funkar men är rörig. Har Apple , vet att man betalar mycket för "lite" men som nån ovan sa: Det bara funkar. Visst , det kan strula men med så långa intervaller att man hinner glöms bort gången innan. Plus att Apple är sjukt enkla att ha med att göra.
Sannolikheten är hög att de har Windows på jobbet.RN sa:Appleanvändare har nog inte androidtelefoner och windowsdatorer skulle jag tro.
42Hz sa:[Intressant lista]
[/i]
I mobilvärden är jag så gammal så att jag har förståelse för varför sim-korten kommer i en ram av kreditkortsstorlek. ;-)Mini_me sa:Förr? Innan iPhone? Hur gammal är du egentligen? ;)
eketjall sa:I mobilvärden är jag så gammal så att jag har förståelse för varför sim-korten kommer i en ram av kreditkortsstorlek. ;-)Mini_me sa:Förr? Innan iPhone? Hur gammal är du egentligen? ;)
Jodå. Det är just därför man inser hur lyckligt lottad man trots allt är i sitt Appleträsk.RN sa:Appleanvändare har nog inte androidtelefoner och windowsdatorer skulle jag tro.
Foxis sa:fedde sa:Nej, inte speciellt produktivitetsfrämjande alls men det är kanske en annan diskussion.Foxis sa:om man bara vill vara produktiv så är OS och prylar rätt svårslagna.
/Fedde
Att de flesta numera saknar disciplin och förmåga att vara i nuet är inte bara teknikens fel. ;)
J-A sa:Inget att bråka om! Köp det bästa från båda världar: Mobil från Samsung och laptop från Apple ;)
Edit: Stationär dator skulle jag dock aldrig få för mig att köpa från Apple...
H. sa:Jag är mest nyfiken på hur apple-användare använder sina windows-datorer och androidtelefoner eftersom dessa saker tydligen inte "bara funkar".
H. sa:Jag är mest nyfiken på hur apple-användare använder sina windows-datorer och androidtelefoner eftersom dessa saker tydligen inte "bara funkar".
Johan A sa:H. sa:Jag är mest nyfiken på hur apple-användare använder sina windows-datorer och androidtelefoner eftersom dessa saker tydligen inte "bara funkar".
Vi har inga windowsdatorer eller androidtelefoner. Det är ju därför vi är apple-användare. Hade vi haft windows/android hade vi ju inte varit apple-användare utan windows/android-användare.
me.I.am sa:Johan A sa:H. sa:Jag är mest nyfiken på hur apple-användare använder sina windows-datorer och androidtelefoner eftersom dessa saker tydligen inte "bara funkar".
Vi har inga windowsdatorer eller androidtelefoner. Det är ju därför vi är apple-användare. Hade vi haft windows/android hade vi ju inte varit apple-användare utan windows/android-användare.
Word!
eketjall sa:J-A sa:Inget att bråka om! Köp det bästa från båda världar: Mobil från Samsung och laptop från Apple ;)
När folk påstår att en Samsung-lur är det bästa som går att uppbringa från Android-världen så vet man att dom precis som tex Apple lyckats bra med sin marknadsföring.
J-A sa:eketjall sa:J-A sa:Inget att bråka om! Köp det bästa från båda världar: Mobil från Samsung och laptop från Apple ;)
När folk påstår att en Samsung-lur är det bästa som går att uppbringa från Android-världen så vet man att dom precis som tex Apple lyckats bra med sin marknadsföring.
Samsung är bäst skulle jag vilja påstå (från och med s6), men inte den mest prisvärda!
För övrigt så suger Samsung på marknadsföring tycker jag ;)
plumse sa:me.I.am sa:Johan A sa:H. sa:Jag är mest nyfiken på hur apple-användare använder sina windows-datorer och androidtelefoner eftersom dessa saker tydligen inte "bara funkar".
Word!
Pages!