[OT] Jag börjar fyllna till-tråden.

Det var bland det finaste jag läst Fredrik L,du tycker verkligen om dina happymtb kompisar .O

norra europa ?

När kör Leo nästa happy ride?

Oja, mina happymtb kompisar är bäst! Vissa bjuder jag på grillat, vissa får kedjelås, vissa får slangar och vissa får slangen rengjord. Behovsprövat liksom. Fasne vad man blir seg i kolan av 12 timmars drickande. Någon som vill diska? Kan du fråga James om han kan bygga i 6/4 titan? 92mm puch in bb och slip seatstays med beltdrive. 342g lättare än Wiliers hoj och dyrare än skoglings årliga kakelbudget. Kram på bigollon. boron för kung, mytomspunnen sväljer.

Efter nåra konstiga små blå öl och nån rochefort 10 nånting har jag och en kollega nu skickat iväg en artikel för publikation i någon viktig tidskrift och då har vi börjat med en champagne också. Yihee!

/Wolle & Toni

Tjena!

Efter lite öl från Ölands Gårdsbryggeri där Långe Erik var den solklara vinnaren, så imundigades idag Milk Stout från Left Hand Breweries, en Oxford Ale och tillslut Slottskällans Oktober..

Jag jhar fyllnat till för länge sen..

Har fått en finfin känsla i kroppen nu efter en annan belgare och en Chimay.. Ska börja packa nu inför resan till SF, CA och till det intaga en Westmalle tänkte jag. Skönt att gå upp vid 03.30 i morgon...

Skogling skrev:
-------------------------------------------------------
> 20:10 var vinflarran tömd och NRS'n nyservad.

Topsad hoppas jag :oD

Skogling skrev:
> 20:10 var vinflarran tömd och NRS'n nyservad.

Så baby,vad händer nu?

Jaha, då sitter man här lite smålullig och ensam. "Polarna" som sa att det skulle bli riktigt mycket brottning ikväll så svarar de inte ens på fonen när man ringer!

Jaja, det betyder ju att man kan hitta någon ny kreativ lösning på vajerdragning på nybygget iallafall...

Nån i VH som vill dricka romdrinkar med mig? Jag bjuder!

vito skrev:
> oh..kalis inga snuttgubbar som vill mullpulla?

Tydligen inte! Men det går alltid att hitta objekt utanför "Pizzan" nere i centrum ;)

SuperApe skrev:
> "Jordbro går också bra..."
>
> ha ha ha!

Bah!

jansson99 skrev:
> 3 affligem, 3 Leffe & 2 Primator börjar krypa upp
> i pallet.

Var det inte du som inte gillade Affligem?

Hsssssh, säg inget till Nypan.

Faktum är att de har växt till sig. Jag tror att den första jag drack (den jag ratade) inte var tillräckligt kall. I mitt ölförråd blir det aldrig kallt, bara riktigt svalt, och det gör stor skillnad.

vito skrev:
> ho ho ,biggest cock in the world

Synd att det är så långt från Kungälv till Haninge, annars hade jag supit ner dig på romdrinkar! MOHAHAHAHA!;)

kalis skrev:
> vito skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > ho ho ,biggest cock in the world
>
> Synd att det är så långt från Kungälv till
> Haninge, annars hade jag supit ner dig på
> romdrinkar! MOHAHAHAHA!;)

haha,,vatten

Det är svårt att fyllna till på Miller, Coors och Bud Lite har jag märkt :o(
Ska göra ett nytt försök ikväll på en irländsk bar jag har hittat!

Jag förstår ditt problem: det funkar inte heller så riktigt med såna här, men den är kall och god i en ganska hyfsat omgivning.

Bilagor

• Hawaii_beer.jpg
    Hawaii_beer.jpg
    49.2 KB · Besök: 44
Ja, det där ser ju heljuste ut, även fast S.F funkar bra det med.. Snart dags att sussa, blev inte så många bira idag. Åker till Santa Cruz i morgon bitti och vill vara juste i skallen då. Drack något som heter Dos Equis ikväll. Funkade lika bra som Corona fast den var mörkare, blev inte full av den heller efter några stora glas.

Gdam! Tisdag och man är kalas, farligt att besöka storstan, först Galaways(sp?) och sedan Belgobaren, började med Kwak och vet inte var det slutade... =)

Tjena!

Efter ett gäng Red Seal Ale så börjar det kvittra lite.. Imorgon blir det nog ltei rödjut och på fredag vet jag inte, det beror på vad Restaruant Dandelion bjuder på..

Börjar?? Fan skål! Jag är redan full, jag som lovade Bruce att vara nykter idag så jag skulle vara pigg tills i morn.. Ähh va fan! Det lilla som jag är "bakis" jämnar ut sig med din gubbkondis bruce ;)
SKÅL SKÅL SKÅL SKÅL SKÅL SKÅL SKÅL SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!

initalskedet till förkylning gjorde mig berättigad till öl och whiskey och halsotet kom tillbaks vågar jag smutta på hostmedicinen med trekant?

Sitter här hemma som gräsänkling eftersom tjejen är i Norge. Jag har roddat upp datorn till 40-tummaren så jag kan se på Couplings och surfa Happy samtidigt. Har sugit i mig ett par såna här så man börjar bli lite snusig (speciellt eftersom jag åt Rocky Road och köttbullemackor till middag)

no-kalasjulbeer.jpg

Tillbaka
Topp