[OT] Jag börjar fyllna till-tråden.

Whisky är säkert, om man inte blir dopingtestad. Var ju någon som hade druckit virre och fick förhöjt testosteron.

Men det är klart, när man har sänkt en flarra känner man sig ju som dubbelt så mycket man som innan. Klart det syns på blodprovet!

Tycker att Tequila+öl boostar självfortroendet effektivast. Tyvärr blir det ju ibland minnesluckar med den mixen. Lurigt att blanda för mycket

Sjeremetievo-flygplatsen säljer Whisky i 3-litersflaskor (eller om det nu var 5 ...) - har för mig att det var OK pris. Hett tips om du vill hyfsa till literpriset. Har själv en 3-liters Ginflaska därifrån.

PerryE: Kvalitet framför kvantitet. Jag sitter inte på någon parkbänk.

Hade jag gått efter PPK hade jag druckit ljummen Sofiero. Uäck.

SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

=D

En skål till!

SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLLL!!!!!!

De där alkholåset på datorn skulle nog behövas nu!

SKÅÅL!!!

Om ni vill gå på en bra konsert någon dag så kommer jag från och med i förrgår köra konserter varje kväll med Guitar Hero III på PS3.

Nu är det illa. Jag har missat klubbspinningen för att delta i tjejfest med singstar. Schlager hela kvällen och jag hatar schlagers. Det har varit fem timmar nonstop vin och sång. Jag kommer aldrig att bli en riktig cyklist. Men shit vad grym jag var på några låtar!

Gumae skrev:
-------------------------------------------------------
> SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
> ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
> ÅÅÅÅÅÅLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> =D
>
> En skål till!
>
> SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
> ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLL
> LL!!!!!!
>
> De där alkholåset på datorn skulle nog behövas
> nu!
>
> SKÅÅL!!!

var det estland eller ryssland din släkt kom ifrån?? ;D;D;D;D

kuradi joodik oled;=)

vito skrev:
> burrrp..Jag har druckit polsk 12% öl och ätit
> kattbajs...

Kattmat menar du väl, sån man har på pizza =)

Käkar man såna vet man att man är packad och redo för natten, bara att kränga slipsen runt kragen, dutta på lite Aquavera och gå ner på kvarterspizzerian =)

mariestads 7,2 ooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrr framför datorn........en tubsocka på drulen.....ut och rullaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh

Äre nån som ska köra karÅÅke på Silverado i Tyresö? Jag ska dit, o jag vill köra duett med någon bastant karakar till can´t live med Mariah Carey! - svar snabbt!!!!!!!

Varför postade jag inte här inatt, nu är jag ju nykter igen... och det kommer ta en vecka innan jag kan posta här onykter igen. Jag borde tagit tilfället i akt!

Jo'men visst! Undertecknad anmäler sig.
Det är fan inte mycket som slår känslan av att vara fredagssalongs. Lite kött i buken, en delad kägla italienskt (+ någon strö-öl) är bättre än alla praktfyllor någonsin.

Senast redigerad av en moderator:
några öl och ett STOOORT glas vin gör sina fina grejer. Är redan full och ska snart gå in på en 70:s Jaeger!!! Ojojoj.. jag kommer inte funkera som jag ska i morn.. Ska nog sätta alcolås på datorn. Kommer ihåg hur det gick när jag var på island i sommras och fick tag påen dator...

SKKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Javisst ja, den häringa gamla tråden.

Det slog på ganska bra efter att jag druckit en Chimay kan jag lova. Nu börjar det bli dags att prova en blå.

Jamen då kan jag väll posta min bild här också. Blev ganska nöjd med den. Ny öl och ny kamera.

chimay.jpg ht=428

s skrev:
> Javisst ja, den häringa gamla tråden.
>
> Det slog på ganska bra efter att jag druckit en
> Chimay kan jag lova. Nu börjar det bli dags att
> prova en blå.
>
> Jamen då kan jag väll posta min bild här
> också. Blev ganska nöjd med den. Ny öl och ny
> kamera.
>
>

ny kamera, vilken sort blidde det?

En Nikon D40 för 3990:-. Sjukt billigt. Betalade mer för min första digitala kompaktkamera, som var riktigt usel =)

Tillbaka
Topp