Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Svår att fånga på bild ??
Men åter till ämnet husdjur ...
Menar du att du har ätit både katt, hund och hamster?Av alla sorters husdjur jag haft eller ser som husdjur-djur så är kanin det som varit godast.
Menar du att du har ätit både katt, hund och hamster?
Nej, av de jag ser som husdjur har jag bara ätit kanin.
:)
Jag åt hund 1994 i Hong Kong. Inte bästa mat jag ätit.
Räkor? Kräftor? Hummer?Har svårt för att tänka mig as-ätare på tallriken.
Fisk är väl det närmsta.
Räkor? Kräftor? Hummer?
Hummer är jättegott men har du bara ätit den här i Sverige har du bara fått översaltad och överkokt hummer som smakar blä. Den hummer du får tag på här duger bara till hummersallad severed i korvbröd för så dålig är den. Fiskar du upp eller köper en levande hummer däremot så är det smakens, havskräftor likaså. Insjökräftor däremot, ja de är äckliga. Jag hade för övrigt en eremitkräfta som husdjur när jag var liten. Inget bra husdjurJag la in det i fisk ;)
Och njaä, räkor är gott, hummer och kräftor är faktiskt inte så gott. Det äts av andra anledningar.
Ok. :) Fisk kan ju faktiskt äta annat än as medans räkor/hummer/kräftor äter sånt som inte ens blir biltemakorv (som faktiskt äts av människor!). Men, nu blir det lite OTOT. Jag har ätit kanin. Det var gott (den kaninen hade haft det bra). Får jag välja äter jag vare sig hund eller katt (av andra anledningar än deras kost).Jag la in det i fisk ;)
Och njaä, räkor är gott, hummer och kräftor är faktiskt inte så gott. Det äts av andra anledningar.
Har svårt för att tänka mig as-ätare på tallriken.
Fisk är väl det närmsta.
Nu blev det väldigt OT. Jag var på en orm-restaurang i Kina för längesen, då fick man välja vilken man ville som såg smarrig ut, dom kröp runt i ett terrarium. Sen tog kocken med den ut i köket och fixade till. Serverades sen med ris och grönsaker, påminde lite om kyckling, kommer ihåg det som ganska gott. (Sorry, kunde inte låta bli när det dök upp ur minnet.. )Jag åt hund 1994 i Hong Kong. Inte bästa mat jag ätit.
Nej, av de jag ser som husdjur har jag bara ätit kanin.
:)
Husdjur?Häst måste du väl också ha ätit nån gång?
Husdjur?
Har hittills bara sett Pippi som har det som husdjur. Andra brukar väl ha dom i ett stall?
Har hittills bara sett Pippi som har det som husdjur. Andra brukar väl ha dom i ett stall?
Häst måste du väl också ha ätit nån gång?
Hummer är jättegott men har du bara ätit den här i Sverige har du bara fått översaltad och överkokt hummer som smakar blä. Den hummer du får tag på här duger bara till hummersallad severed i korvbröd för så dålig är den. Fiskar du upp eller köper en levande hummer däremot så är det smakens, havskräftor likaså. Insjökräftor däremot, ja de är äckliga. Jag hade för övrigt en eremitkräfta som husdjur när jag var liten. Inget bra husdjur
❤1 av 2 kaniner vi har. Ej till för att ätas. Trevligare djur än jag först trodde när vi skaffade dem.
Visa bilaga 462331
Tror inte du har alla hästar hemma.
Tror inte du har alla hästar hemma.
Indisk elefant är tydligen ett husdjur. Det visste inte jag.Jag har inga hästar alls.
Vad som är hudsjur är inte jag som bestämmer, det finns andra som gör.
Uppslagsverk - NE.se
www.ne.se
Uppvuxen med hund å katt ,syrran hade kanin, gosmässigt så vann väl nån hundarna som alltid sov hos en.
tyvärr så utveckliade jag och nu oxå en mina grabbar pälsdjursallergi , så vi har fiskar och en sån här , sitter mest kvar i handen för att det varmt inte för goset om säger så?
Visa bilaga 462373
Jag har inga hästar alls.
Vad som är hudsjur är inte jag som bestämmer, det finns andra som gör.
Uppslagsverk - NE.se
www.ne.se
Känner igen det där, hade en schäfer som var tokig i rötter... :)Min stigjycke gillar alltid en seg stubbe.Visa bilaga 462208
De flesta djuren är trevliga när man lär känna dem, krokodil låter jag vara osagt.1 av 2 kaniner vi har. Ej till för att ätas. Trevligare djur än jag först trodde när vi skaffade dem.
Visa bilaga 462331