Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du en Weber är egen mila det enda som funkar. Köpekol ger iaf ingen cred what so ever och varför skulle du grilla isf?Stumpy sa:Självklart tändrör.
Man kanske skulle göra sin egen mila på tomten. Frågan är vad grannarna skulle tycka om det? :)
eketjall sa:Har du en Weber är egen mila det enda som funkar. Köpekol ger iaf ingen cred what so ever och varför skulle du grilla isf?Stumpy sa:Självklart tändrör.
Man kanske skulle göra sin egen mila på tomten. Frågan är vad grannarna skulle tycka om det? :)
jomper sa:Finns det hantverksmässigt framställd gasol?
Det där ju så 80 tal som man komma idag i matlagning.Luthman Photography sa:jag tror att det här med att laga mat över kol är på väg ut. Man ska värma täljsten och steka på. Det är det nya. Möjligen kan man värma täljstenen med kol, men i övrigt är det nog nono på kolgrillning nu.
Ojojoj, exploderar en weber om man använder vanlig grillkol?Greven73 sa:Har för mig att det stod något om endast briketter i min weber, har en rund 57cm.
Såg förra veckan 2st påsar från skogens på Willys 35kr. 2.5kg i varje.
Haha, tror att kol blir varmare i början. Något om att färgen/emaljen kan spricka.Mr Orange sa:Ojojoj, exploderar en weber om man använder vanlig grillkol?Greven73 sa:Har för mig att det stod något om endast briketter i min weber, har en rund 57cm.
Såg förra veckan 2st påsar från skogens på Willys 35kr. 2.5kg i varje.
Stenkol? Låter nyttigt. Eller inte.Rattnalle sa:Men är inte Weber lite som att köra Toyota till att börja med? Då spelar de väl ingen roll vad man häller i den?
Stenkolsbriketter kör sambons pappa med, blir varma som satan och håller evigheter, flera grilltillfällen. Köps i Tyskland..
Rattnalle sa:Men är inte Weber lite som att köra Toyota till att börja med? Då spelar de väl ingen roll vad man häller i den?
Stenkolsbriketter kör sambons pappa med, blir varma som satan och håller evigheter, flera grilltillfällen. Köps i Tyskland..
Ytterst oklart. Säljs för grillbruk och osar eller luktar inget iaf.Mr Orange sa:Stenkol? Låter nyttigt. Eller inte.Rattnalle sa:Men är inte Weber lite som att köra Toyota till att börja med? Då spelar de väl ingen roll vad man häller i den?