tobiascyklar
Aktiv medlem
[OT] Långfärdsskridskor - Turrapporter, isläget mm i Sth-området?
Någon som har koll på drevviken idag?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hm sa:För säsongen var väl ändå att ta i
Freeskier sa:Skärgården har varit helt magisk de senaste dagarna men kommer ge upp fort med mulna nätter och plusgrader.
Ledde en tur Bromskär - Svartlöga - Norra Stavsudda i fredags:
Stor tumme upp!
Bele sa:Det var väl en av 2:orna som startade med transport från Danderyds sjukhus med buss 626 kl 730? I så fall är det jobbigt att se, då jag hade ambitionen att åka med.
Helt rätt, man ska tänka på sin egen säkerhet; jag skickar alltid först ut hunden, om det håller får nioåringen gå ut, håller det för henne är det fruns tur och sist jag eftersom jag är tyngst.Luthman Photography sa:Vallentunasjön hade is som höll för 1,5åringen iaf.
Det var nog kallare än så i natt. Vid Vallentuna golfbana var det -16 på morgonen och i Bällsta -13.ejma sa:Någon som varit vid Vallentunasjön i dag? Rösjön hade ca 4 cm is i går kväll och med -8 grader under natten borde isen vara åkbar i dag.
hm sa:Norra vallentunssjön lär ha 10cm och södra 6cm men öppet däremellan ...
H. sa:hm sa:Norra vallentunssjön lär ha 10cm och södra 6cm men öppet däremellan ...
Öppet där det brukar vara eller mer successivt avtagande tjocklek ut till öppet vatten?
JLarsson sa:Jag misstänker att väderomslaget gör att det inte blir så.
kitzblitz sa:Har inte hunnit ner till Drevviken. Hur går det med den?
Öppet vatten igår.hm sa:Skinnade sig, nu är nog allt bortakitzblitz sa:Har inte hunnit ner till Drevviken. Hur går det med den?