Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Freeskier sa:Trögt och ytmjukt mellan Kungsängen och Sigtuna idag. Det var ok i medvind men desto jobbigare i motvind...
Luthman Photography sa:Vi åkte en kort vända på Malmsjön utanför Brottby idag. Mycket vatten på isen, men ändå fint. Men en vecka till med sånt här väder kommer göra kaoz med isarna.
Och ja, vi har all utrustning med oss.
LilleNo sa:Vallentunasjön igår. Magiskt!
Luthman Photography sa:Jaså? Var det så pass bra alltså? Vi funderade på att gå ner till sjön men valde att åka bort till Malmsjön med bilen istället. Man kanske skulle ha hållit sig på hemmaplan då....
LilleNo sa:Det ska bli ngn minusgrad om nätterna senare i veckan/nästa vecka, påverkar det/bibehåller det istjockleken öht?
Freeskier sa:Åk inte senare på dagen om du inte har riktigt bra koll.
Bele sa:men det stod bara varierande istjocklek.
larsaw sa:Bump, vet ngn hur jag hittar om/när rundbanan på Källtorpsjön i Hellas öppnas?
(Hittar bara uppdateringar om rundbanorna inom Sthlm Stad...)
Hasse#7 sa:larsaw sa:Bump, vet ngn hur jag hittar om/när rundbanan på Källtorpsjön i Hellas öppnas?
Har du långfärdsskridskor? Vore kul att åka lite med minimal risk. Jag tror jag har två par men det är ju det där med 47 i skostorlek.
larsaw sa:Bump, vet ngn hur jag hittar om/när rundbanan på Källtorpsjön i Hellas öppnas?