BJS
Aktiv medlem
[OT] Memes, den stora tråden.
Men vad tråkigt. Skor är snäppet roligare än kompostkvarnar ...Helt safe borde skor vara iaf ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men vad tråkigt. Skor är snäppet roligare än kompostkvarnar ...Helt safe borde skor vara iaf ?
Att du har en sådan fäbless för kompostkvarnar...Men vad tråkigt. Skor är snäppet roligare än kompostkvarnar ...
tekniska grejor är inte riktigt säkert territorium skulle jag säga. om det inte aktivt efterfrågats.Och val av utväxling
Ta nåt om avloppet. Jämställdheten slutar en bra bit innan det har jag noterat.tekniska grejor är inte riktigt säkert territorium skulle jag säga. om det inte aktivt efterfrågats.
mansplaining ligger som en våt filt över detta område.
Ta nåt om avloppet. Jämställdheten slutar en bra bit innan det har jag noterat.
Som ämne att man mansplaina. Möjligen inte lämpligt för komplimanger
Det låter ändå som att vi närmar oss någon form av konkret riktmärke, eller utgångspunkt beträffande jämställdhet. Det är inte det sämsta. ?Nope, inte säkert ämne att mansplaina avlopp heller (men skulle kunna tänka mig en komplimang). Har också upptäckt att jämställdheten slutar en bra bit innan dess men åt andra hållet då så att säga ?
Det är ju rördragningen som skiljerDet låter ändå som att vi närmar oss någon form av konkret riktmärke, eller utgångspunkt beträffande jämställdhet. Det är inte det sämsta. ?
Plumb't.Det är ju rördragningen som skiljer
Hmmm, vad det skall vara knepigt då.... är nog på riktigt bäst att hålla truten.tekniska grejor är inte riktigt säkert territorium skulle jag säga. om det inte aktivt efterfrågats.
mansplaining ligger som en våt filt över detta område.
... och Maradona skulle styrt in strålen med handen...
Just ikväll är nog den kvällen i år jag faktiskt uppskattar den här. Vältajmat.
tråkig kvinnosyn..
Aerodynamiskt kroppsform däremot.Det där är inga tempoben
tråkig kvinnosyn..
Inte bara unken gubbighet.Tråden fortsätter med unken gubbighet.... fräsht
Såg rubriken och suckade…
Du verkar helt ha missat höstens debatt.Inte bara unken gubbighet.
Allmän vidrig slentriansexism också.