D
Deleted member 54554
Guest
[OT] Memes, den stora tråden.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oavsett så åldrar det en väl rätt så effektivt på utsidan, Keith Richards ser ju ut att kunna vara Bockstensmannens storebrorsa sedan bra många år tillbaks. Men det där med att röka och/eller lägga in organ i sprit för att bevara dem verkar ju uppenbarligen funka..
Nåja, mannen på bilden dog i cancer 4 dagar efter sin 70-årsdag. (RIP Lemmy)Oavsett så åldrar det en väl rätt så effektivt på utsidan, Keith Richards ser ju ut att kunna vara Bockstensmannens storebrorsa sedan bra många år tillbaks. Men det där med att röka och/eller lägga in organ i sprit för att bevara dem verkar ju uppenbarligen funka..
Jovisst, men i rockänroll-sammanhang anses det väl knappast vara låg ålder.Nåja, mannen på bilden dog i cancer 4 dagar efter sin 70-årsdag. (RIP Lemmy)
Jämfört all info man fick i ungdomen om droger så är det nog tvärt emot...Jovisst, men i rockänroll-sammanhang anses det väl knappast vara låg ålder.
Sant, lex-27Jovisst, men i rockänroll-sammanhang anses det väl knappast vara låg ålder.
Känns ju som ett obehagligt sammanträffande med tanke på hentais ursprung. Finns det några studier från Tjernobyl?
Måste bara fråga så att jag fattat rätt: det där är kartläsarkommandon i rally, va?
Stämmer!Måste bara fråga så att jag fattat rätt: det där är kartläsarkommandon i rally, va?
Snart torskar han mot IF Metall också.
Får mig att tänka på den här! Favorit i reprisUrsäkta om det är repost men kom att tänka på denna när jag reflekterade över min kropp och svårigheten att hitta byxor som passar.
Visa bilaga 667579
Får mig att tänka på krystmarodören...