Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller ”montenbike”. Etablerat talfel?Eller cykeltjedja och tjeramiska vevlager, ännu värre.
Chäcks som i charm, chock, chef och chiffer?
Tror det är mer som i kiosk.Chäcks som i charm, chock, chef och chiffer?
"Chåsk".Tror det är mer som i kiosk.
Den som skrev den texten har aldrig haft hund ;-)
Can we all just take a moment and give a quick shout out to all the Tamagotchi virtual pets, who haven't been fed since the 90's
jag undrade om det var lite på gränsen men jag var uppväxt med he-man och tyckte att detta var så idiotisk att jag fick ett bra skratt från det.Om man fattar det roliga så har man ganska snuskig fantasi.
Ja alltså, jag förstår inte skämtet.
Hur förstår du då att man behöver snuskig fantasi?Om man fattar det roliga så har man ganska snuskig fantasi.
Haha! Jag är snuskig men fattar ändå inte?Om man fattar det roliga så har man ganska snuskig fantasi.
Ledtråd: På bilderna ser det ut som att han har de röda brallorna på sig. Det stämmer inte, om det ska bli "roligt".Haha! Jag är snuskig men fattar ändå inte?
Det är väl åldern igen förhoppningsvis.
Haha! Jag är snuskig men fattar ändå inte?
Det är väl åldern igen förhoppningsvis.
Oj, nu satte du mig i en svit sits här, om jag förklarar så fattar ju folk att jag har snuskig fantasi...
Nu fattar jag verkligen ingenting!?Tycker dock inte att snuskig fantasi är verkliga problemet här. Att köpa en drink till någon ger inga rättigheter ...
Nu fattar jag verkligen ingenting!?
Jag spelar nog i en sådan hög divition
att sublimare betydelser går mej förbi.
Nu fattar jag verkligen ingenting!?
Jag spelar nog i en sådan hög divition
att sublimare betydelser går mej förbi.
TACK FÖR DENNA, fantastiskt jag.