[OT] Memes, den stora tråden.
Nej, men att babbla oavbrutet om allt mellan himmel och jord.Hinner de med att läsa?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, men att babbla oavbrutet om allt mellan himmel och jord.Hinner de med att läsa?
För att svenska ljudproducenter (eller vad det heter) har hopplöst svårt att balansera ljudet på musik/ljudeffekter med mumlet som svenska skådespelare viskar ur sig?
Inte för att vara sån, men jag följer den instruktionen när jag kör bil...
Alla med körkort borde träffa runt en stund i en lastbil för att uppleva skillnaden i att ratta en sådan jämfört med en goka... Personbil.Inte för att vara sån, men jag följer den instruktionen när jag kör bil...
Alla med körkort borde träffa runt en stund i en lastbil för att uppleva skillnaden i att ratta en sådan jämfört med en goka... Personbil.
På samma sätt som att alla med körkort borde få uppleva cykelpendling då och då.
Det är verkligen så sjukt att det tillåts köra med så dålig sikt runt fordonet. Dessutom med tidsmarginaler och stressad miljö.Riktigt bra är att SL vid Cykelkarnevalen i Stockholm ofta tar med en ledbuss där man får sitta får förarstolen. Då ser man hur lite man ser bakåt och åt sidan av, framförallt, cyklister.
Är det cyklisterna eller trafikplanerarna som borde placeras i de stolarna?Riktigt bra är att SL vid Cykelkarnevalen i Stockholm ofta tar med en ledbuss där man får sitta får förarstolen. Då ser man hur lite man ser bakåt och åt sidan av, framförallt, cyklister.
Det är verkligen så sjukt att det tillåts köra med så dålig sikt runt fordonet. Dessutom med tidsmarginaler och stressad miljö.
Är det cyklisterna eller trafikplanerarna som borde placeras i de stolarna?
Det brukar ju dödas ett par stycken per år av högersvängande lastbilar/bussar.Och jag är förvånad att man nästan aldrig hör om incidenter mellan bus och cyklar.
Lastbil ja, men brukar det vara buss?Det brukar ju dödas ett par stycken per år av högersvängande lastbilar/bussar.