Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar inte….
Mike Sington. Han är väl mest känd för att han uppmanade till mord Trumps son när han fyllde18 på X.Samtidigt i Berlin.. Visa bilaga 749731
Att du kom inridandes förvånar mig inte det minsta.
Ja, denna person! Titta särskilt på den han gör mot flaggan (den andra). Har du filmer på övriga tittar jag gärna på dem, för att se om de är samma.
Jag kan inte annat än anse att man måste vara gravt hjärntvättad om man på allvar tror att det där är en nazi-hälsning. Vad som är långt värre dock, är "debattklimatet" i det här landet. Stackars människor.Ja, denna person! Titta särskilt på den han gör mot flaggan (den andra). Har du filmer på övriga tittar jag gärna på dem, för att se om de är samma.
Det kanske finns luckor i mina kunskaper om hur Hitler-hälsningar kanoniskt ska utföras och vilka de acceptabla variationerna är, så peka mig gärna i rätt riktning så att jag kan bilda mig, om du menar att du sitter på expertkunskaper. En annan fråga, vad är skillnaden mellan "debattklimatet" och debattklimatet?Jag kan inte annat än anse att man måste vara gravt hjärntvättad om man på allvar tror att det där är en nazi-hälsning. Vad som är långt värre dock, är "debattklimatet" i det här landet. Stackars människor.
Att ifrågasätta memes på internet säger allt jag behöver säga. Ridå.Det kanske finns luckor i mina kunskaper om hur Hitler-hälsningar kanoniskt ska utföras och vilka de acceptabla variationerna är, så peka mig gärna i rätt riktning så att jag kan bilda mig, om du menar att du sitter på expertkunskaper. En annan fråga, vad är skillnaden mellan "debattklimatet" och debattklimatet?
Jag förstår.Att ifrågasätta memes på internet säger allt jag behöver säga. Ridå.
Det tror jag inte.Jag förstår.
Min min när frun börjar städa bort gammalt godis ur skafferiet
Gammalt godis…?Min min när frun börjar städa bort gammalt godis ur skafferiet![]()
Nä precis. Halveringstiden på godis i vårt skafferi är kort, kort, kort.Gammalt godis…?
Det blir väl aldrig gammalt, i dubbel bemärkelse.
Du är ju faktiskt inte dum nog för att bara posta bajs, men du ligger inte långt från ignore du heller…Att det bara är okej att vädra hatiska åsikter i ena riktningen?
Båda ni är på ignore sen tidigare förresten, men jag var ju tvungen att kolla vilka det var som högg direkt.
Aldrig är nog en bra utgångspunktDet kanske finns luckor i mina kunskaper om hur Hitler-hälsningar kanoniskt ska utföras och vilka de acceptabla variationerna är, så peka mig gärna i rätt riktning så att jag kan bilda mig, om du menar att du sitter på expertkunskaper. En annan fråga, vad är skillnaden mellan "debattklimatet" och debattklimatet?
Vi fick ju en grundlig manual för ett par sidor sen:Det kanske finns luckor i mina kunskaper om hur Hitler-hälsningar kanoniskt ska utföras och vilka de acceptabla variationerna är, så peka mig gärna i rätt riktning så att jag kan bilda mig, om du menar att du sitter på expertkunskaper. En annan fråga, vad är skillnaden mellan "debattklimatet" och debattklimatet?
Då ligger man illa till vid löpturer när man hälsar.