Eveningstar
Aktiv medlem
[OT] Memes, den stora tråden.
Fast man kan fortfarande bli av med jobbet pga AI, fast lite mer indirekt?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fast man kan fortfarande bli av med jobbet pga AI, fast lite mer indirekt?
Jag är rätt säker på att jag skulle ta en björn om det krävs. Kanske inte en isbjörn.
Ja, så svårt kan det ju inte vara.Jag är rätt säker på att jag skulle ta en björn om det krävs. Kanske inte en isbjörn.
Speciellt nu när du vet hur man gör…Jag är rätt säker på att jag skulle ta en björn om det krävs. Kanske inte en isbjörn.
Se punkt 7Jag är rätt säker på att jag skulle ta en björn om det krävs. Kanske inte en isbjörn.
Punkt 7?Se punkt 7
Antar att jag inte var ensam om att behöva testa kommandot för att se vad det gör.
Jag hajar fortfarande inteAntar att jag inte var ensam om att behöva testa kommandot för att se vad det gör.
Google chrome slog nog igenom efter jag gifte mig.
"Gammalt godis" borde vara en oxymoron. Det händer bara inte...Min min när frun börjar städa bort gammalt godis ur skafferiet![]()
Aha det är den som initierar Norrlands GuldDen startar web läsare i private mode..
Browse in Incognito mode - Computer - Google Chrome Help
You can browse the web more privately in Incognito mode. Incognito limits what’s saved to your device When you’re browsing in Incognito, Chrome limits the information that’s saved to your device. Thsupport.google.com
Nu vet jag inte varför man behöver det om man är ensam...
Snacka om att dra till sig negativitet
Klart smaklös… människor som människor?