[OT] Memes, den stora tråden.
Två personer fyra armar. Jag ser inget konstigt.Vem är den tredje?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Två personer fyra armar. Jag ser inget konstigt.Vem är den tredje?
Och t-sprit går att filtrera i en skiva limpa....Klor dunstar och försvinner om man låter vattnet stå i en tillbringare ett tag.
Fast, det där är ju inte en meme, utan verklighet för väldigt många.
Fast, det där är ju inte en meme, utan verklighet för väldigt många.
.
Ett så sjukt oskönt beteende, min significant other bara ropar högre och högre fast jag förklarat att jag inte svarar av ren princip när hon ”gapar på mig”.
Ser inte du mig, hör inte jag dig. Förvånansvärt hur svår en så enkel princip ska vara att ta till sig.Ett så sjukt oskönt beteende, min significant other bara ropar högre och högre fast jag förklarat att jag inte svarar av ren princip när hon ”gapar på mig”.
Min förra fru har en hörselnedsättning så det blev snabbt en bra princip att aldrig försöka tilltala varandra när vi var i olika rum.Ser inte du mig, hör inte jag dig. Förvånansvärt hur svår en så enkel princip ska vara att ta till sig.
Wow, en riktigt antik internet-meme innan ordet meme ens fanns! Kul att det lever kvar.
Efter att ha ätit för många Big Macs blev han "Tjock Norris". Var det inte någon som la upp ett meme på honom för ett tag sen i nån tråd här?