Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Min hustru hade en påbörjat halsduk när vi träffades. Den är fortfarande inte klar.Visa bilaga 790296
Efter 16 års veckopendling har jag börjat jobba på hemmaplan. Jag har också en fru som stickar i stort sett jämt. Bör jag bli orolig, vad säger Happykollektivet?
Bästa hade varit om fotot varit inifrån en bil
Taklucka.Bästa hade varit om fotot varit inifrån en bil
Bara att köra allt material 1990-1995 i femårsintervaller.
Jag kräver MTV's Greatest Hits med Paul King!
Jag kräver MTV's Greatest Hits med Paul King!
Det finns redan flera såna kanaler, bara inte i Sverige. Och kanske inte som strömningstjänst.
Och Most Wanted med Ray Cokes. Som av någon outgrundlig anledning kunde snudd på flytande franska, vilket inte räckte för att fransmännen nånsin skulle ta till sig det engelskspråkiga MTV. De hade istället andra, sämre musikkanaler.Jag kräver MTV's Greatest Hits med Paul King!
Och Most Wanted med Ray Cokes. Som av någon outgrundlig anledning kunde snudd på flytande franska, vilket inte räckte för att fransmännen nånsin skulle ta till sig det engelskspråkiga MTV. De hade istället andra, sämre musikkanaler.
Det var väl mest en av MTV triggad medvetandeström som hamnade i skrift, med slutsatsen att britter sällan är bra på franska, och att MTV Europe's kulturella avtryck mestadels var koncentrerat till norra Europa pga språkbarriär. I Frankrike finns/fanns det ingen ordagrann "MTV-generation" på samma sätt som här och UK.Jag ser att du har fransmän och referens till musik i samma inlägg, kan du utveckla det?
Det var väl mest en av MTV triggad medvetandeström som hamnade i skrift, med slutsatsen att britter sällan är bra på franska, och att MTV Europe's kulturella avtryck mestadels var koncentrerat till norra Europa pga språkbarriär. I Frankrike finns/fanns det ingen ordagrann "MTV-generation" på samma sätt som här och UK.
Vi har ju fransk K-pop, personifierad av Serge Gainsbourg. Vad K:et står för lämpar sig inte att uttrycka i alla vardagsrum, så det överlåter jag till läsarens fantasi att uttolka.Var lite ironiskt skrivet. Tänkte mer på att har Frankrike haft mer än Jacques Brel och Edith Piaf? Och att deras musiksmak är lite ...annorlunda? (än det som gick på MTV).
Iofs finns ju en Fransk punklåt med väldigt fin melodi som blev en världshit
24 sekunder in.Vi har ju fransk K-pop, personifierad av Serge Gainsbourg. Vad K:et står för lämpar sig inte att uttrycka i alla vardagsrum, så det överlåter jag till läsarens fantasi att uttolka.
Je t’aime …
Var lite ironiskt skrivet. Tänkte mer på att har Frankrike haft mer än Jacques Brel och Edith Piaf? Och att deras musiksmak är lite ...annorlunda? (än det som gick på MTV).
Fast han/Plastic är väl? Belgare.Var lite ironiskt skrivet. Tänkte mer på att har Frankrike haft mer än Jacques Brel och Edith Piaf? Och att deras musiksmak är lite ...annorlunda? (än det som gick på MTV).
Jacques Brel också!Fast han/Plastic är väl? Belgare.
Vad?Med flit eller bara komisk?
Visa bilaga 791582