Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mmmm, konsultgodis....
Nix.Om priset för att få USA att bli mer välvilligt inställt till Europa är att ge honom Nobels fredspris så säger jag att det är värt det.![]()
Om priset för att få USA att bli mer välvilligt inställt till Europa är att ge honom Nobels fredspris så säger jag att det är värt det.![]()
Mtp att de fick ett bombangrepp i sin huvudstad av Trumps allierade några månader efter de gav bort 747:an så vet jag inte om skämtet om att de hellre gett bort ett fredspris går ihop riktigt.
Internet levererade. =)För att uttala sig om Somalier på det sätt han gjort, verkar han blivit inspirerad av något annat dom blivit förknippade med
Visa bilaga 807434
Visa bilaga 807437
Fyra sådana på marken ser nästan ut som ett hakkors. Sammanträffande?
GenX-humor :)
Möjligen en sån skidbacke i närheten beroende på vem som hyvlar (fast cheddar hyvlas sällan)Staden Cheddar ligger i sydvästra England.
Det är lite konstigt, borde den inte ligga på ostkusten?
Visa bilaga 807585
Varsågod. Utan att passera gå tack....Staden Cheddar ligger i sydvästra England.
Visa bilaga 807585
Jag har alltid undrat varför det inte finns någon österbottensväst.Staden Cheddar ligger i sydvästra England.
Visa bilaga 807585
Jag har alltid undrat varför det inte finns någon österbottensväst.
Plus denna:En annan tråd ledde mig till den årliga påminnelsen