AdamLR
Aktiv medlem
[OT] Memes, den stora tråden.
Folk tycker det har varit mycket bråk om bortklippta grejer i Kalle Anka, men skulle det där klippas bort, då jävlar...Bubblare: "Höhö, sån färg skulle man haft"
Visa bilaga 808989
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Folk tycker det har varit mycket bråk om bortklippta grejer i Kalle Anka, men skulle det där klippas bort, då jävlar...Bubblare: "Höhö, sån färg skulle man haft"
Visa bilaga 808989
Om vi skall hänge oss åt anekdotisk bevisföring: jag blev sjuk i Covid-19 i februari 2020. Jag är är fortfarande inte frisk (numera är jag diagnostiserad med post-covid).För att några nära och kära som blev dåliga efter vaccinet. Nej inte bara feber…
Alla får bilda sin egen uppfattning. Jag har min.
God jul!
+1Tar tillbaka min meme. Står inte heller bakom den. Men! Corna vaccinet står jag absolut inte bakom. Men givetvis polio, mässlingen och andra beprövade vaccin.
Vilket av dem fick du då? Eftersom det fanns flera som verkade på olika sätt så är informationen rätt ointressant utan den detaljen.+1
Den där skiten förstörde mig i flera år och jag är fortfarande inte återställd (blir det nog aldrig tyvärr). Finns inte på kartan att jag tar det vaccinet igen. Har varit utan sen andra dosen som höll på att förgöra mig. Fy fan.
Edit: Alla läkare som jag försökte rapportera biverkningar till ignorerade det. Som om de visste och just därför lät bli, för att inte "oroa befolkningen". Ser ingen annan rimlig anledning till att strunta i att rapportera att hjärtat slutar slå på nätterna och dylikt. Enormt vidrigt.
Minns inte tyvärr.Vilket av dem fick du då? Eftersom det fanns flera som verkade på olika sätt så är informationen rätt ointressant utan den detaljen.
+1
Den där skiten förstörde mig i flera år och jag är fortfarande inte återställd (blir det nog aldrig tyvärr). Finns inte på kartan att jag tar det vaccinet igen. Har varit utan sen andra dosen som höll på att förgöra mig. Fy fan.
Edit: Alla läkare som jag försökte rapportera biverkningar till ignorerade det. Som om de visste och just därför lät bli, för att inte "oroa befolkningen". Ser ingen annan rimlig anledning till att strunta i att rapportera att hjärtat slutar slå på nätterna och dylikt. Enormt vidrigt.
Jag har förlikat mig med faktum att det antagligen var värt det (för andra då), men det jag inte förstår är varför det fortfarande är dödstyst om alla brutala biverkningar som faktiskt finns dokumenterade.Tyvärr finns det nog inget vaccin, eller läkemedel, som är helt fritt från biverkningar. De som drabbas av dessa får ju olika symtom som i sig kan vara allvarliga och det är jättetråkigt. Det får man, och det är ju det myndigheterna gör/måste göra, ställa mot den nytta och skydd som vaccin ger på det tråkiga "populationsnivå".
Att många är immuna mot en sjukdom, gör att även de som inte är immuna blir skyddade helt enkelt genom att icke-immuna träffar färre smittbärare.
Läkarna gjorde helt klart fel i att inte rapportera. Du behöver dock inte en läkare för att rapportera misstänkta biverkningar.
![]()
Rapportera misstänkta biverkningar, tillbud, negativa händelser, oönskade effekter
Det är typen av produkt som orsakat misstänkt påverkan som avgör hur du ska rapportera. Rapporter om läkemedel, medicintekniska produkter samt kosmetika skickas till Läkemedelsverket.www.lakemedelsverket.se
Spridandet av konspirationsteorier är definitivt en konspiration.. och det säger jag utan att vara ironiskAllt är en konspiration. Är sen gammalt.
Jag har förlikat mig med faktum att det antagligen var värt det (för andra då), men det jag inte förstår är varför det fortfarande är dödstyst om alla brutala biverkningar som faktiskt finns dokumenterade.
Nå, jag ville bara försvara King_Lake. Att nåt inte är vetenskapligt bevisat betyder INTE att det inte är sant. Jorden var till exempel inte platt innan man bevisade att den är rund.
Det här flög över mitt huvud. Kan någon förklara.
Det här flög över mitt huvud. Kan någon förklara.
Precis. De som fått vaccinet och blivit dåliga kanske hade blivit mångdubbelt sämre om de inte fått det och blivit smittade. Omöjligt att veta.Jag minns inte heller vad jag fick. När det var min tur så var det inte så mycket att välja på och minns inte.
Vaccinera mig för att jag skulle till italien eller om det var andra dosen.
Kan säga att det ger ett annat perspektiv att besöka milano och prata med kollegor som sett folk i hazmat suits lasta body bags på militärlastbilar som på film hemma på gatan.
Jag har också haft mindre problem men oklart om det är virus, vaccin eller annat. En av covid omgångarna jag åkte på var rätt vidrig men kortvarig. Om det varat 10+ dagar utan vaccin ångrar jag inte vaccinet.
En är orange och idot.
Mårran är det ju mest bara synd om. Hon är ensam och fryser och vill värma sig.
Ja, Mårran är ett snällt och lite missförstått spöke. Mötte henne i skogen igår.Mårran är det ju mest bara synd om. Hon är ensam och fryser och vill värma sig.
Kan vara ett av de dummaste saker jag läst på länge!Tar tillbaka min meme. Står inte heller bakom den. Men! Corna vaccinet står jag absolut inte bakom. Men givetvis polio, mässlingen och andra beprövade vaccin.
Julstämning på Happy!
Människor behöver inte ha något innanför pann- eller revben bara för att de förärats yttrandefrihet. Bro.
"Jag är mamma till flickan du aldrig kommer att röra"Eller om man läser den icke redigerade bilden så har den en helt annan innebörd.
Visa bilaga 810006