revben
Aktiv medlem
[OT] Memes, den stora tråden.
Tack men jag måste avstå. Jag är fackmedlem.Precis så är det! Om du också vill bli en stekare finns precis all relevant information här:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack men jag måste avstå. Jag är fackmedlem.Precis så är det! Om du också vill bli en stekare finns precis all relevant information här:
Greven!
Ja den var på ungefär samma nivå som mekanikerbilden.Aha, tänkte först på de gråtande tigrarna på grillor. @Manurhin2, har någon sett den?
Men du menade den där löjliga.
Alla vet ju att riktiga kvinnor grillar med ved.
Visa bilaga 812923
Jag tror att Rutte har övertygat honom om att han har fått det han vill ha genom att ge honom det USA redan har rätt till avseende baserna på Grönland. De har ju redan ett avtal sedan 1951 som ger dem rätt att ha fler baser där.Taco eller om han använt sig av en klassisk "Dörr i ansiktet" teknik denna gång och fått igenom något som han egentligen ville ha. Men nu ger jag nog honom mer cred än han förtjänar.
Det är ok numera, så länge det är rätt politik!Politik?
Jag har som regel att allt som behöver, peace, demokrati eller liknande i namnet är precis tvärtom.
Inte bara det, just den där pingvinen var tydligen även halvtokig. Eller hel.Pingviner lever på södra halvklotet.
Å fan! Jag som trodde det var AVN awards?
Bak (höhö)länges blir det ju A(i)nal me, så...Å fan! Jag som trodde det var AVN awards?
Och "male ani"Det är också anagram av "Animale" och "Leman AI". FYI.
I'm a firestarter.