Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Förklarade tidigare idag för den 16-åriga sonen att jag helt har misslyckats med uppfostran.
Det funkade nog så länge musiken kom med nåt nytt som lockade. Sen började det gå mest utför.Förklarade tidigare idag för den 16-åriga sonen att jag helt har misslyckats med uppfostran.
Hans duschmusik idag var Highwayman, Ebba, KSMB och avslutade med KollaKolla med Nationalteatern.
Tanken är väl att de ska revoltera mot sina föräldrars musiksmak. :)
låter som revolten är riktad mot sina jämnårigaFörklarade tidigare idag för den 16-åriga sonen att jag helt har misslyckats med uppfostran.
Hans duschmusik idag var Highwayman, Ebba, KSMB och avslutade med KollaKolla med Nationalteatern.
Har du hörd vad som räknas som rap numera då?Har också reflekterat över det där. När föräldrarna lyssnar på norsk dödsmetal och tysk könsorganmusik blir väl liksom största revolten ett barn kan göra att börja lyssna på p2 eller nåt.
Eller lyssna på gangsterrap. Det skulle ju faktiskt vara en katastrof.
Dansbandsvågar finns väl av en anledning?Har också reflekterat över det där. När föräldrarna lyssnar på norsk dödsmetal och tysk könsorganmusik blir väl liksom största revolten ett barn kan göra att börja lyssna på p2 eller nåt.
Haha, exakt. "Pappa, är det där rock?" är en standardfras när man råkat glömma att byta spellista. Vi har i alla fall Laleh som gemensam nämnare. Och Minor Majority "var rätt ok för att vara pappamusik".När jag var 15 lyssnade jag på Black Sabbath för att plåga mina föräldrar.
Nu närmar jag mig 50 och då lyssnar jag på Black Sabbath för att plåga mina barn.
När jag var 15 lyssnade jag på Black Sabbath för att plåga mina föräldrar.
Nu närmar jag mig 50 och då lyssnar jag på Black Sabbath för att plåga mina barn.
Låter som en redig grabb.Förklarade tidigare idag för den 16-åriga sonen att jag helt har misslyckats med uppfostran.
I'm in this post and I don't like it. Eller ja, i alla fall den norska delen:PHar också reflekterat över det där. När föräldrarna lyssnar på norsk dödsmetal och tysk könsorganmusik blir väl liksom största revolten ett barn kan göra att börja lyssna på p2 eller nåt.
Khali maaa! Shaktide, khali maaa!
Jag hade den på känn. Såg den här häromdagen.
Klan? Dålig fantasi kanske
Jag trodde för en sekund att han hade adressen till webbsidan tatuerad på magen
På samma tema lyckades jag skärmdumpa en dansk kärleksyttring (?) under dagens lunch-Zwift.
I en svensk tappning hade "800 grader" varit ett rätt passande svar :)
Det började som en Whitesnake-t-shirt, men han råkade tvätta den med en Red hot chilipeppers-t-shirt...
I samma kategori: ”40% av mina anställdas sjukdagar infaller lägligt nog på en måndag eller fredag, känns lite väl suspekt om ni frågar mig!”Visa bilaga 815243Det där måste väl vara ett skämt från början, annars blir det ju bara för bra…
Hälften av befolkningen är ju i dom nedre 50%Visa bilaga 815243Det där måste väl vara ett skämt från början, annars blir det ju bara för bra…
Inte undra på att världen ser ut som den gör när hälften av alla människor har ett IQ under genomsnittet.Hälften av befolkningen är ju i dom nedre 50%