[OT] Motor assisterad cykel !
Bengt-re sa:Rsdea sa:hm sa:Rsdea sa:Skogling sa:Shit vilket puckat inlägg.
Å jag som dessutom just slösat bort nästan två timmar på filmen "Mother!"...
Denna dagen måste vara en konstinstallation.
God natt.
Tack ! Jag hade en skit tråkig kväll men det hjälpte månag av er att ändra på ? alltid kul med heta diskussioner! Synd jag vi inte fick in lite miljösnack.
Kör nämligen utan katt på hojen ?
Varför har du ingen katt på hojen?
Ja är synd att det är så lite miljösnack i tråden hittils , tror det finns mycket för dig att lära i ämnet .
För effektljuddämparen jag böt till hade inte det. Och gav en effektökning på 11hk och 16nm.
Är det nåt jag verkligen inte är orolig eller bryr mig över så är det min miljöpåverkan. Alla mina intressen förutom mtb:n går på bensin diesel eller etanol. Tror inte ett skit på att min bil eller mc körning påverkar miljön. Det är bara ett påhitt dör att höjaskatter och tjäna pengar på blåsta personer.
Se gärna denna länk: Titta på ”Lars Bern kommenterar SVT fake news nr 1 om klimatet.” på YouTube
Vad är det för fel på dig? Du erkänner glatt att du är kriminell, ett miljösvin, lider av förföljelsemani och gärna kör ihjäl folk? Kanske du inte skulle ha hoppat av den där Litiumbehandlingen trots allt?
Kriminell , miljösvin , lider av förföljelsemani och gärna kör ihjäl folk ?.
Man kan undra vad du lider av för diagnos ?
Kolla du ens länken ang miljön ?
Vart har jag sagt att jag gärna kör ihjäl folk ?
Och vart har du fått förföljelsemanin ifrån ?
Om du menar med att köra förfort ibland klassas som kriminell tom grovtkriminell som någon annan skrev förut. Måste nästan betyda att du själv inte klarat av att skaffa dig ett körkort eller har en väldigt skev uppfattning av att vara kriminell.
Varje människa som har körkort har kört för fort någon gång.