Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Wilier, har Orange Goblin gjort något vettigt på det senaste? Efter Big Black verkar de ha pundat ner sig helt.. Men det kanske har ändrats? Några tips på godbitar?
The Killers, Rooney, Simple Plan, Tiger Lou, Coldplay, Bad Cash Quartet, Death Cab, Dashboard Confessional, Mae, Franz Ferdinand, The stroks, ,We´re From Barcelona, Live, The Walkmen, Kent, Lifehouse, Oasis, Placebo, Thåström, The Ark, Jet, Ramones, The Perishers, Artic Monkeys, Keane, osv....
Lite av varje, men får man bestämma själv så blir det mest hårdrock... t.ex Opeth, After Forever, Rage, Dark Tranquillity, Epica och Flowing Tears är väl sånt som snurrat mycket sista tiden.
Haha, det är en gammal favorit från.. länge sen. Har sett live ett gäng gånger och har iaf de första tre-fyra skivor inkl tiny tunes, men det var väldigt länge sen de skivorna rullade.
Nu svänger det fram och tillbaka. Lite favoriter som alltid återkommer är gamla Kent, Portishead, Sophie Zelmani, Coldplay, Marit Bergman.. är väl sånt som återkommit mest senaste åren.
Inspirerad av den här tråden och Pelle Hå så har jag fått lite nya favoriter. Jag jobbar särdeles effektivt när jag lyssnar på min Pandorastaton baserad på In Flames och är som gladast när de spelar just In Flames, Dark Tranquility, Soil och en gammal favorit - Katatonia. Tjo, vad det rockar på jobbet just nu!