Der Kaiser
Aktiv medlem
[OT] Nu har man varit på konsert
Kan bara säga samma sak, det fanns visst alternativ ikväll!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan bara säga samma sak, det fanns visst alternativ ikväll!
Skitsystem och Wolfbrigade var förövrigt en sjukt bra kväll.Kan bara säga samma sak, det fanns visst alternativ ikväll!
Visa bilaga 799580
Körde de Little willy john?Iofs var det på Sthlms Stadsteater, men det var mer som en konsert och riktigt bra
![]()
LeMarc
– Det som håller oss vid liv Sex personer försöker hitta sin plats i tillvaron. Det som håller dem vid liv är Peter LeMarcs låtar om kärlek, ensamhet och sökande efter mening. En musikteater baserad på LeMarcs låtskatt, skapad av Ole Anders Tandberg och Leif Jordansson. På scen Lina Englund...kulturhusetstadsteatern.se
Låtlistan går att nå via länken, men nej den var inte med.Körde de Little willy john?
Sedan 1998 när vi bilade ner till Val Thorens och min kompis somnat ovanpå CD-spelaren inkopplad i bilstereon och Lemarcs låt "Gabriel på vita hästen" gick oavbrutet på repeat medan jag rattade bilen i snöstorm o inte hade möjlighet att dona med det, är jag starkt allergisk mot allt med Peter Lemarc...det måste vara en av världens 10 sämsta låtar genom alla tider, både vad gäller text och musik.Iofs var det på Sthlms Stadsteater, men det var mer som en konsert och riktigt bra
![]()
LeMarc
– Det som håller oss vid liv Sex personer försöker hitta sin plats i tillvaron. Det som håller dem vid liv är Peter LeMarcs låtar om kärlek, ensamhet och sökande efter mening. En musikteater baserad på LeMarcs låtskatt, skapad av Ole Anders Tandberg och Leif Jordansson. På scen Lina Englund...kulturhusetstadsteatern.se
I Berlin?Visst ja,var ju och såg Radiohead tidigare i veckan.
100 medelålders musikman-poäng på att se Radiohead i Berlin.I Berlin?
KøbenhavnI Berlin?
De var väldigt bra i Globen häromveckan !The Hives gjorde precis en spelning i Stockholm. Missade den tyvärr, men såg dem på Grönalund för en del år sedan. Magiskt! Fullt ös! Kändes skönt i kroppen flera dagar.
Visa bilaga 807560
Ännu en artist som jag aldrig hört talas om. Fast jag bor under en sten.Riktigt bra konsert på Nya Cirkus igår (första ggn på Nya Cirkus för mig)
Visa bilaga 820719
Ebba Forsberg (dottern Amanda Knigge körade i några låtar)
Stockholmskonserten på Amen, amen, amen-turnén
![]()