Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju en rimlig initial hypotes. Men jag tycker inte riktigt att den håller. Om man puttar omkull ett gäng elsparkcyklar som står mitt på trottoaren så gör man saken värre. Och de på bilderna ser halvt sönderslagna ut, vilket torde kräva en del våld. Inte precis något man gör på vägen till jobbet eller butiken.Var en hypotes om vad som skulle kunna ha skett. F.ö. är det ju inte helt ovanligt att sådana tingestar står parkerade i "klunga".
Edit: De väger ju en del så jag vet inte om någon frivilligt släpar iväg sådana någon längre sträcka.
Jag har vid några tillfällen förpassat sådana där från asfalterad yta till utanför asfalterad yta då de stått placerade på säkerhetsmässigt dålig plats. Har hänt att de råkat falla omkull och jag kan erkänna att jag inte brytt mig om att resa upp dem då jag haft egen cykel med mig (och cykelskor på fötterna).Det är ju en rimlig initial hypotes. Men jag tycker inte riktigt att den håller. Om man puttar omkull ett gäng elsparkcyklar som står mitt på trottoaren så gör man saken värre. Och de på bilderna ser halvt sönderslagna ut, vilket torde kräva en del våld. Inte precis något man gör på vägen till jobbet eller butiken.