[OT] Operation Rädda Jens!

• Trådstartare Trådstartare __a | inte inloggad/i skolan
  • Start datum Start datum
A

__a | inte inloggad/i skolan

Guest
Snubblade över detta och kände att jag var tvungen att föra budskapet vidare:

http://www.raddajens.info/

_______________________________________________________________________________________________

//__a

Detta är väl en sen nyhet? trodde ni visste varför han klamrade sig kvar vecka efter vecka, trotts rent sagt urusla resultat?

jaja, det är bra att det syns här och jag ska rösta mycket på Jens (vilket jag redan gjort) bara för att konceptet Idol inte tilltalar mig...

Rösta på Jens och se hur hela BMG kommer blekna =)

HAHAHAHAHA. Det här är humor!

Jag kan inte lova att jag kommer rösta för jag vet fortfarande itne om jag kommer orka titta på programmet. Men jag håller på er:)

Vore kul att göra ett statement mot ett skitprogram, men samtidigt ger det ju mer slantar till TV4 och därmed kanske programmets livslängd förlängs... :-(
Fast det kan det vara värt, jag ska rösta på JENS!

Klockrent ! Men det bästa av allt vore om Breitholz själv fick spela in ett album med självskrivet/producerat material, detta med full TV4 dokumentation. Buskis !

Jag tror det här är ett raffinerat sätt att höja
tittar siffrorna för Idol.

Det är säkert Clabbe som har hittat på det här!

Oskar_ skrev:
-------------------------------------------------------
> Det är väll bara en tilfällighet att idol nästan
> stavast som idot....

haha, ibland överträffar du dig själv :D

nu tänkte jag skriva något om att man var idot om man ställde upp i idol... Men jag ångrade mig.

hoppas jens vinner, så pamparna får svettas =)

Tack Oscar, jag har ställt väckarklockan så jag inte skall missa det. Måste man titta på programmet eller kan man rösta ändå?

Det måste vara nån som är j..vligt bitter och avis som har startat det här projektet och som troligen är en sunkig wannabe som blivit ratad...

En väldigt god gärning: :D
pylobanner.gif

Ahlquist skrev:
-------------------------------------------------------
> Det måste vara nån som är j..vligt bitter och avis
> som har startat det här projektet och som troligen
> är en sunkig wannabe som blivit ratad...

Eller är trött på Idol och skivbolag=)

Va fan skänk 20kr till cancerfonden eller räddabarnen... läggar pengar på sånt här mög... bläää...

BOJEKOTTAR FETT DETTA SIKT PROGRAM SOM GÖR ATT ÄNNU MER SKIT MUSIK AV USEL KVALITET FÅR ÄNNU STÖRRE SPRIDNING

/ Joakim

Okej, för er som inte vet vad som hände, Jens åkte ut efter väldigt tvivelaktiga metoder från TV4, bla. så stod det att Jens åkte ut på hemsidan INNAN omröstningen var avslutad. Så jag råderatt alla som har röstat på Jens snarast kontaktar tv4 på mejladress: tittarombudsmannen@tv4.se och kräver upprättelse, jag krävde pengarna tillbaka, visst, det är inte så mycket, 5 spänn. Men det är en principfråga. Så får vi väl se vad som händer....

du, med tanke på att huvudsidan till rädda jens fick 80000 besök de första 3 dagarna så är det en jäkla massa folk som har röstat. När dessa personer inser att de har blivit lurade så kommer de kräva pengarna tillbaka. Om du går in till en affär och köper något, betalar för det men inte får något, vad gör du då? Lämnar affären? Nej, du kommer troligtvis kräva pengarna tillbaka. Om vi ränkar med att Jens fick minst 20000 röster, vilket är fullt troligt, så har tv4 blåst oss på 100000 kr. Detta ska inte få hända. Det är rent bedrägeri.

Ser på flashbacks forum att det är gott om folk som blåst en hel del pengar på att rädda Jens. Jo, människan är av naturen lat. Men även snål och girig, så vi får se vilken av egenskaperna som får överhanden. ;-)

GummiAnkan: Hmm, säg att faktiskt 500 pers bryr sig tillräckligt för att göra en skrivelse till tv4. Ja, då kan dom nog ganska lätt sopa det under mattan, om dom vill. Dom kan säkert komma på något sätt att förklara det på. Finns lösningar på det mesta... :)

Muerto. Varför vända sig till tv4?

Tänk dig när aftonbladet och expressen får nys om det här. Dom kan ju göra minsta lilla skitsak till en världshändelse.

Tillbaka
Topp