Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ok ser det bättre ut när jag skriker ;)När jag pluggade bodde jag i en etta med kokvrå och ingen fläkt.
Steka fisk i den lägenheten - snacka om OS!
Eller vänta nu, det här var inte pappaskämtstråden? ?
Google itNär kör Jenny i morgon?
Eller se till att läsa det som skrivs på forumet. ?Google it
Och Israel.Tittar inte på eländet eftersom de tillåter Ryssar att delta. Vidrigt.
Suck varför bland in politikOch Israel.
Ja, vilken jäkla störtskönt glad tjej!! Lite av charmen med OS, att man får nya favoriter i sporter som man sällan ägnat en tanke åt tidigare. :-)Judo Tara var ju en skön tjej! Första OS medaljen någonsin för Svergie i Judo, bra jobbat!
Judo Tara var ju en skön tjej! Första OS medaljen någonsin för Svergie i Judo, bra jobbat!
Och på ett sätt är det väl roligare att vinna bronset, än att förlora guldet?
Var det jag som började?Suck varför bland in politik
Bara att man behöver flyga för att klara transporten på rimlig tid motsäger ju rätt effektivt att det är kompakta spel. Att det dessutom är ganska många tidszoner man flyger över cementerar bara det.Du flyger inrikes från CdG till Tahiti.
Triathlon på vanlig landsvägshoj i klunga. Wtf?!Oj vad det vurpas i damernas bad/spring-cykling som pågår nu
Kompakt och sammanhållet OS som det skrevs om ovan?Triathlon på vanlig landsvägshoj i klunga. Wtf?!
Kanske skulle kontakta den där judotjejen för lite samträning?Ja, Triathlon är om möjligt en ännu tuffare sport än vad jag fattat innan ? men om det är bra reklam för sporten är dock tveksamt.
"
– Fram till första bojen var det rejält slagsmål. Det var som att komma in i en tvättmaskin, alla bara slogs. Det var väldigt hetsigt hela tiden, säger Månsson och tillägger:
– Det var kaos, tjejerna bara skrek.
"
23:e plats för Tilda är ett resultat hon ska vara nöjd med. Simningen och cykeln gick klart över förväntan, ovanligt nog var löpningen hennes svaga kort detta lopp. Hon har svenska juniorrekord på 3000 och 5000 meter.De kanske skulle ha flyttat triathlonen till Tahiti också?
"– Det är så klart jätteroligt att det blev av i dag, jag hade ju laddat upp för att köra. Men man kände i vattnet att det inte var bra, man kände att det var avloppsvatten man simmar i, ..."
![]()
Triathlon: Tilda Månsson chanslös i triatlonlopp med många cykelkrascher
I april vann Tilda Månsson en världscuptävling. Men i dagens OS-tävling var hon chanslös. Hon fastnade i en lina under simningen – i det ifrågasatta Seines-vattnet. – Man kände att det var avloppsvatten som man simmar i, inte så fräscht, säger hon.www.svt.se
Jag reagerade på Truels racket. Det var ju inte ”runt”, utan sex-kantigt eller nåt. Aldrig sett förr.Fyfan vilket grymt spel av Truels att slå ut världsettan. ??
Jag sitter aldrig i soffan o skriker åt sport men nu var det så. Grymt stort i Bordtennisvärlden.
Jag spelade bordtennis många år innan jag köpte min första Mtb -88. Så det är mina sporter ?
Låter som Vansbrosimningen ungefär.Ja, Triathlon är om möjligt en ännu tuffare sport än vad jag fattat innan ? men om det är bra reklam för sporten är dock tveksamt.
"
– Fram till första bojen var det rejält slagsmål. Det var som att komma in i en tvättmaskin, alla bara slogs. Det var väldigt hetsigt hela tiden, säger Månsson och tillägger:
– Det var kaos, tjejerna bara skrek.
"
"
– Det var någon som tryckte ner mig vid en boj, och så var det en lina som fäste i botten som jag fastnade i. Och eftersom det var så strömt så drog jag mot linan hela tiden, så först när alla passerat kunde jag komma runt, berättar Månsson för SVT Sport.
"
Edit: Otroligt stort av Truls, det är ju Waldner nivå.
Det var ju några dar sen, Jo, hela cykelvärlden reagerade på den. I en intervju straxt efter målgång frågade journalisten om den och Ganna pekade uppåt o sa med lite skämtsamt röst att nån däruppe gillade honom och räddade honom från att vurpa då.Ingen annan som reagerade på Gannas lilla sladd i regnet?
Lyckades komma ut. Känner mig som en vinnare.Edit: ja, jag borde sluta slösurfa o sticka ut o cykla istället.
Om det är denna du menar är svaret alltså jo. https://happyride.se/forum/threads/...re-finns-det-cykel-pa-os.3701676/post-4511753Ingen annan som reagerade på Gannas lilla sladd i regnet?
Jo, jag såg loppet i efterhand (missade att asfaltcyklingen börjat). Så nära kravallstaketet... Att nän stupat i en kurva förstår jag. Men där var mer oväntat.Det var ju några dar sen, Jo, hela cykelvärlden reagerade på den. I en intervju straxt efter målgång frågade journalisten om den och Ganna pekade uppåt o sa med lite skämtsamt röst att nån däruppe gillade honom och räddade honom från att vurpa då.
Missade den.Om det är denna du menar är svaret alltså jo. https://happyride.se/forum/threads/...re-finns-det-cykel-pa-os.3701676/post-4511753
Ja det har han använt ett bra tag. Måste vara marknadsförings grej. Alla reagerar. Det sticker ut.Jag reagerade på Truels racket. Det var ju inte ”runt”, utan sex-kantigt eller nåt. Aldrig sett förr.