Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bra där! Fortsätt gärna baissa honom. ?Kan nog bli knepigt att ladda om efter den otroliga bedriften tidigare idag...
Jag lovar!Bra där! Fortsätt gärna baissa honom. ?
Vadå berättaHehe, Truls fick in en liten pik mot Kanal 5 i radiosporten, kul!
Jaha. Hörde att hon vann nått. Det var idag alltså.Nja, Kanal 5 valde ju att sända simningen i stället för pingisen i kväll.
Men nu i efterhand valde de ju rätt, efter Sarahs guld.
Det är väl inte för sent att växla över till det oxå. Tycker att denna tråd borde kunna användas till båda.jösses, jag är skadad, trodde den här tråden handlade om Operativ-System ?
Han är skön.Ojoj, SVT har kungen JO med som expert i sitt OS-magasin
Nytt OS-fiasko för Perseus
De kanske är Solna AIK:are?De där grabbarna i Beachvolly ser inget vidare ut?
Är inte de världsettor?
EXAKT!De kanske är Solna AIK:are?
FEL, han är från Hovmantorp i Kronoberg!Truls är iaf från Skåne, SKÖNT.
Samma sk.tFEL, han är från Hovmantorp i Kronoberg!
Vem bryr sig?Och fiasko för Brunte!
Karl XII ??Vem bryr sig?
Jag . Hästhoppning i dessa sammanhang när svenskar får va med och slåss om medaljer kan mycket väl va bästa TV sporten av dom alla .Vem bryr sig?
Nu tycker vi för en gångs skull helt olika.Jag . Hästhoppning i dessa sammanhang när svenskar får va med och slåss om medaljer kan mycket väl va bästa TV sporten av dom alla .
Hoppas dom kan va med i omhoppningen i den individuella hoppningen.
Nu tycker vi för en gångs skull helt olika.
Svårt att ta en "sport" på allvar när materialet gör huvuddelen av jobbet.
Är helt ok med att tycka olika ? så länge man inte uttrycker sig med förminskningar som ohms gör .Nu tycker vi för en gångs skull helt olika.
Svårt att ta en "sport" på allvar när materialet gör huvuddelen av jobbet.
Inte bara Italienare! Jag har alltid gillat och hejat på Ferrari.precis som många italienare hejar på Ferrari i f1