Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lavendeln får jag nog inte röra om sambon får bestämma.. men jag kanske kan få henne att bestämma om nedklippning.Mossa gillar fukt. På lång sikt kan du skapa ett litet "dike" mellan gång och rabatt(-sten), så fukten inte blir kvar.
Som du ser längs husväggen, så lutar det ned från den. Det är principen.
Att klippa ner nepetan eller lavendeln är också både verksamt och rätt i tiden.
En ordentlig högtryckstvätt?Återför tråden till OT.
Som medelklass villaman bör jag antagligen till sist göra något åt mossan på mina plattor.
Visa bilaga 818351
At my disposal finns en liberal inställning til pesticid samt en sån här:
Visa bilaga 818352
Hur går jag bäst tillväga?
Har testat. Blåser bort topplagret på stenarna, och blir en jäkla sörja runtomkring.En ordentlig högtryckstvätt?
Högtryckstvätt? Nä, nä, fråga dig istället vad denna man skulle göra!En ordentlig högtryckstvätt?
Det har funnits en gasbrännare. Den är avyttrad pga ett brandkårsbesök en gång i tiden.Högtryckstvätt? Nä, nä, fråga dig istället vad denna man skulle göra!
Visa bilaga 818361
Visa bilaga 818362
Du skulle väl aldrig göra om samma misstag två gånger? Utmärkt tillfälle att investera.Det har funnits en gasbrännare. Den är avyttrad pga ett brandkårsbesök en gång i tiden.
Det sitter en överkryssad porträttbild på mig i gasbrännarbutiken. Det är jag som har satt den där.Du skulle väl aldrig göra om samma misstag två gånger? Utmärkt tillfälle att investera.
Men typ en sån här kan man få det exakt om man är *n*lt lagd. ;)Känner mig efterbliven. Skall nog testa tubeless på lvg-hojen. Kollar på Stans-tubeless vätska. Ser att en liten flaska flaska kostar ungefär lika mkt som en på 500 ml. MEN den stora har nog ingen pip att hälla ur.
Måste man ha en falska med pip eller en sån där "applikator" som också säljs. Eller häller man bara direkt ur flaskan i däcken innan man krängt på det?
Hur vet man då att det är 30 ml man häller i?
(jaja man kan kolla på Youtube också)
Köper man Schwalbe Doc Blue (samma som Stans om jag har förstått det rätt) så medföljer en liten flaska med pip.Men typ en sån här kan man få det exakt om man är *n*lt lagd. ;)
Håller i flera år, kan fylla på via ventilen också med rätt slang.
OFFCUP Plastspruta, sprutor utan nål, återanvändbara plastsprutor med kateter, matningsspruta för små husdjur, konstnärlig målning (icke-medicinsk), 250 ml : Amazon.se: Industriella verktyg & produkter
OFFCUP Plastspruta, sprutor utan nål, återanvändbara plastsprutor med kateter, matningsspruta för små husdjur, konstnärlig målning (icke-medicinsk), 250 ml : Amazon.se: Industriella verktyg & produkterwww.amazon.se
Bör väl vara samma regler som vid Fordonstrafik Förbjuden? Vid det märket får man t.ex. kliva av sin moped och leda den förbi skylten.Får man leda fram en moped på en G/C-väg?
Nästa fråga är då om man får ha motorn igång när man leder den?Bör väl vara samma regler som vid Fordonstrafik Förbjuden? Vid det märket får man t.ex. kliva av sin moped och leda den förbi skylten.
Nästa fråga är då om man får ha motorn igång när man leder den?
Nästa fråga: Får man sitta på sadeln och vrida gashandtaget medan man leder den?Då får du titta på hur lång tomgångskörning är tillåten på orten.
Fast bara om du har sidoreflexer.Nästa fråga: Får man sitta på sadeln och vrida gashandtaget medan man leder den?
Jag brukar få lägre hrv ungefär samtidigt som jag känner mig kymig. Dvs noll förvarning.Första klockan med HRV.
För ett par dagar började jag röra mig utanför det vanliga intervallet. Klurade på vad det betydde, har tränat rätt lugnt. Idag börjar jag få mancold-känningar.
Visa bilaga 823346
Är det detta som HRV-kurvan förvarnade om?
Jag själv är ju en ganska begränsad sample group men den levererar ju hittills. Natten till igår hals- och huvudvärk, samma med natten till idag plus en frossa som börjat eskalera nu på förmiddagen, temp 37,9 trots Ipren. Solklar transition till misärtråden inom kort.Jag brukar få lägre hrv ungefär samtidigt som jag känner mig kymig. Dvs noll förvarning.
I vintras blev jag sjuk i influensa och det var ingen förvarning i HRV.Första klockan med HRV.
För ett par dagar började jag röra mig utanför det vanliga intervallet. Klurade på vad det betydde, har tränat rätt lugnt. Idag börjar jag få mancold-känningar.
Visa bilaga 823346
Är det detta som HRV-kurvan förvarnade om?
Finns det anekdoter från Happyiter i den?Läs manualen.
![]()
Förstå hur Heart-Rate Variability (HRV) fungerar | Garmin Support
På Garmins svenska supportcenter kan du få svar på vanliga frågor och hitta resurser för att hjälpa dig med alla dina Garmin-produkter.support.garmin.com
nopp ren fakta och det står likadant för andra märken så något har dom gemensamt.Finns det anekdoter från Happyiter i den?
Det är väl samma som kassettavdragaren? Ser lite ruggig ut i tänderna, du behöver kanske lirka lite.Vad heter hylsan som jag behöver för att dra åt bromsskivan? Mindre än en kassetthylsa.
Visa bilaga 825860
Kan man tro, men kassettavdragaren är för stor..Det är väl samma som kassettavdragaren? Ser lite ruggig ut i tänderna, du behöver kanske lirka lite.
Och sen finns det förstås mer eller mindre precist slipade avdragare…
Skumt, jag använder kassettavdragaren på min.Kan man tro, men kassettavdragaren är för stor..
Edit: för liten menar jag ju. Når inte ut till tänderna.
Dränk in dom i kallavfettning och skölj av. Sedan diskmedel och varmvatten tills dom är rena nog. Så skulle jag göra om det bara var utsidan som var oljiga.Om man, av högst oklar anledning, dränkt ett antal drybags i kedjesågsolja .. finns det då nåt sätt att rengöra dem, eller används dom bäst som spillvärme? Att bara lägga i ett grönsåpebad eller liknande lär väl knappast räcka tänker jag..?
Visa bilaga 824261
ChatGPT hade en åsiktSkumt, jag använder kassettavdragaren på min.
Det är vad jag menar, den ser runddragen ut. ( svår bild iofs) Sliten. Trasig. Ramlat av pinn. Satt tofflorna. Låsmuttern alltså.Kan man tro, men kassettavdragaren är för stor..
Edit 2: fel tråd postar jag i med.
Externa ringen har lite naggor efter att jag dragit åt samt sluntit med ett undermåligt verktyg. Men interna ringen är i fint skick.Det är vad jag menar, den ser runddragen ut. ( svår bild iofs) Sliten. Trasig. Ramlat av pinn. Satt tofflorna. Låsmuttern alltså.
Får mig att tänka på denna:Det är vad jag menar, den ser runddragen ut. ( svår bild iofs) Sliten. Trasig. Ramlat av pinn. Satt tofflorna. Låsmuttern alltså.
Kan man tro, men kassettavdragaren är för stor..
Edit 2: fel tråd postar jag i med.
Jag fick köpa en ny kassettavdragare när jag skulle serva min lyrik, då var det just så att den jag hade gick inte att nå in med. Nåt biltemaskräp eller motsvarande.Skumt, jag använder kassettavdragaren på min.