Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
:)Publisher: I hope this is better than your last book idea about a murderer called Hurderer.
Thomas Harris: It's about a cannibal.
Publisher: Go on.
Herpeas?
När jag pluggade så sommarjobbade jag på Findus' fabrik under ärtsäsongen. Varje år hade ledningen kommit på en ny slogan (med tillhörande bild) som sattes upp på anslagstavlor mm, "Peas on earth", "We come in peas" osv. "Peas off" vill jag minnas var den trötta personalens bidrag.
Du får väl bara skjuta lite på det.Har fått litet tid över, och tänkte söka jobb i ett kriminellt gäng. Jag var tyvärr överkvalificerad, suck!
Snitchlönen var sämre ;-)Snittlönen var inte så dålig.
Det är stor humor att SÄPO:s huvudkontor på riktigt ligger i ett område som heter "Ingenting".SÄPO:s huvudkontor i Stockholm, kan man kalla det för Hemlighuset?
Det är stor humor att SÄPO:s huvudkontor på riktigt ligger i ett område som heter "Ingenting".
Litet off har dom en del bekymmer att hitta namn till gator och så i Stockholm. Exempelvis kanske ett område hette Storskogen, men alla gator, torg, kvarter etc. kan inte heta samma.
och hemvist länge för skattemyndigheten i skatteskrapan på söder ligger i kvarteret gamen.Det är stor humor att SÄPO:s huvudkontor på riktigt ligger i ett område som heter "Ingenting".
Fast just "Ingenting" är väl belagt sedan 1700-talet, så i just det här fallet var man mer först på namnet än sist:)Tjena!
Man börjar ju lätt hamna där när en stad växer. Men vet inte varför du blandar in Stockholm, Ingenting ligger i Solna.
Edit: Förövrigt var det fegt att döpa tunnelbanestationen till Västra Skogen istället för Ingenting.
Fast just "Ingenting" är väl belagt sedan 1700-talet, så i just det här fallet var man mer först på namnet än sist:)