Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kung_Gustaf sa:Nu har jag också trillat dit.. man kan ju inte nedvärdera och rata något som man inte provat. Hittills är jag inte såld.
Jenny W sa:Vänta bara tills jag installerat Mario Kart på min GPS i bilen ;)
kay sa:Vem fan är Pockemon Go? Det måste ju vara ett skämt! Hahaha!! Sjukaste jag hört på länge. Hahaha!! Tur man inte går på vad som helst..
Jenny W sa:Om man har en alldeles för gammal och slö telefon som inte går att spela på kan man ta en annan "tom" telefon och sätta dit ett kontantkort bara för att spela med? Har en ajfån 5 som funkar men som jag inte använder, låst till Telenor. Hur funkar det med surf på kontantkort?
theBrand sa:Jenny W sa:Om man har en alldeles för gammal och slö telefon som inte går att spela på kan man ta en annan "tom" telefon och sätta dit ett kontantkort bara för att spela med? Har en ajfån 5 som funkar men som jag inte använder, låst till Telenor. Hur funkar det med surf på kontantkort?
Du kan ju annars använda din andra telefon som hotspot.
Jo, du kan låta din slöa telefon vara hotshot, eftersom den andra var låst till en annan operatör (om jag fattade problemet rätt?)Jenny W sa:theBrand sa:Jenny W sa:Om man har en alldeles för gammal och slö telefon som inte går att spela på kan man ta en annan "tom" telefon och sätta dit ett kontantkort bara för att spela med? Har en ajfån 5 som funkar men som jag inte använder, låst till Telenor. Hur funkar det med surf på kontantkort?
Menar du den befintliga slöa (ajfån4) eller min gamla som jag funderar på att återuppliva (ajfån5)? Hotspot går ju på surfen... Jag är inte säker på hur det skulle hjälpa?
Mini_me sa:Stora frågan är ju varför man använder en 4a istället för 5an när man har båda...
theBrand sa:Jo, du kan låta din slöa telefon vara hotshot, eftersom den andra var låst till en annan operatör (om jag fattade problemet rätt?)Jenny W sa:theBrand sa:Jenny W sa:Om man har en alldeles för gammal och slö telefon som inte går att spela på kan man ta en annan "tom" telefon och sätta dit ett kontantkort bara för att spela med? Har en ajfån 5 som funkar men som jag inte använder, låst till Telenor. Hur funkar det med surf på kontantkort?
Menar du den befintliga slöa (ajfån4) eller min gamla som jag funderar på att återuppliva (ajfån5)? Hotspot går ju på surfen... Jag är inte säker på hur det skulle hjälpa?
Jenny W sa:Om man har en alldeles för gammal och slö telefon som inte går att spela på kan man ta en annan "tom" telefon och sätta dit ett kontantkort bara för att spela med? Har en ajfån 5 som funkar men som jag inte använder, låst till Telenor. Hur funkar det med surf på kontantkort?
Makten sa:
Ser jävligt fejkat ut:-) Det här lär däremot inte var fejk:
Jörgen_A sa:På Airbnb kan man ju redan nu kryssa för om boendet ska ligga nära ett Pokemon gym.
Makten sa:Första dödsfallet i Norden. Lär bli fler, med tanke på hur järndött en del beter sig.
http://omni.se/21-aring-korde-in-i-trad-och-dog-spelade-pok-mon-go/a/Jlm8R
C-dale sa:Jag läste att man kan betala Nintendo för att få folk rännande i sin butik eller Annat. I sann maffiakapitalistisk anda så antar jag att man även måste betala för att slippa folk i trädgården eller barn ute på motorvägen?
Makten sa:Första dödsfallet i Norden. Lär bli fler, med tanke på hur järndött en del beter sig.
http://omni.se/21-aring-korde-in-i-trad-och-dog-spelade-pok-mon-go/a/Jlm8R
me.I.am sa:Men då rör han ju på sig när han går från sängen till soffan för att spela pokemon go, thumbs up, varför är så många negativa?
Supertramp sa:Jag har ett Pokemon-relaterat problem.
Jag kan inte lyssna på Spotify samtidigt som jag (eller rättare sagt min grabb) spelar Pokemon Go. Ljudet på Spotify stängs av så fort jag startar Polemon. Men på min gamla telefon (en exakt lika dan Samsung S6) så mixades ljudet. Problemet är när vi åker bil och jag vill streama Spotify till bilstereon samtidigt som grabben spelar Pokemon. När ljudet på förra telefonen var mixat funkade det bra om jag stängde av musiken i Pokemon. Måste vara någon inställning nån stans eftersom jag har lika dan telefon som förut men kan inte hitta den! Nån som vet råd?
Kung Stalle sa:Ljudet pausas ju när du startar Poke. Swajpa ner snabbmenyn från överkanten och starta Spotify från snabbmenyn. Swajpa sen upp och bort snabbmenyn och du kan fortsätta fånga Pokemons. Funkar på Hemoroid iaf.
Stalle
johan44 sa:Inside från 11-åringen där hemma. Pokemon är ute, ingen pratar om det längre. :)
NLC sa:johan44 sa:Inside från 11-åringen där hemma. Pokemon är ute, ingen pratar om det längre. :)
Skönt! Räcker gott med mobilstirrande barnvagnsasare på GC-banorna