Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men innan vi släpper det här så skulle i varje fall jag gärna vilja ha den där beskrivningen hur badhus går till väga vid dylika olyckor.
Nja, mer...måste jag förklara, dåligt skämt och otrevlig bild..att man utsätts för det. Som passiv rökning som sagt.Ok, ett stilla sipprande då?
Inga killgissningar, här är svart på vitt! https://www.norrtalje.se/globalasse...ring-av-fekalier-i-allmanna-bassangvatten.pdf1. Skopa upp ev fast materia
2. Kör chock-klorering i 18-24h
3. …
4. Profit!
Det är inte nyttigt! Det betyder att de använder klassiska bekämpningsmedel i risproduktionen (men det kanske du visste)
Det beror endast på var det odlas, det kommer från marken och inte från odlingsmetoden.Såvitt jag förstår är det rätt mycket högre halter av arsenik i ekologiskt ris jämfört med icke-ekologiskt ris.
Ser ju tom ut som figuren till handtag har hängt sigRolig vet jag inte, men den är väldigt tydlig.
Visa bilaga 578073
Ja när jag tittar på den så stämmer ju det. Tror att den kan ha något att göra med namnet på det fd caféet.Ser ju tom ut som figuren till handtag har hängt sig
Vetekatten?Ja när jag tittar på den så stämmer ju det. Tror att den kan ha något att göra med namnet på det fd caféet.
Sturekatten.Vetekatten?
Märkligt… vågade tyvärr inte trycka.
Inte så konstigt. I många länder/kulturer finns inte toalettstolar. Är du van ett hål i golvet är det nog inte så lätt att veta hur en toalettstol ska användas. Att göra som den andra bilden i ordningen är tydligen rätt vanligt bland dessa.Really?
Det är förbjudet att spela padel med 9 st bollar samtidigt. ?Visa bilaga 583709
Från hotell i Tjeckien, man undrar ju varför dom kännt behov av såna här på utsidan duschen/badkaret...
Många av de som inte har som vana att sitta på en toalettstol betraktar dem även som en hälsorisk,Inte så konstigt. I många länder/kulturer finns inte toalettstolar. Är du van ett hål i golvet är det nog inte så lätt att veta hur en toalettstol ska användas. Att göra som den andra bilden i ordningen är tydligen rätt vanligt bland dessa.
Stor risk att tappa framhjulet där. Bra varning!
Är i Tallin.Stor risk att tappa framhjulet där. Bra varning!
Det finns ju inget framhjul, alltså en varning att inte cykla utan framhjul.Är i Tallin.
Undrar lite vad den betyder.....