BuTTuS
Aktiv medlem
[OT] [Run, Forrest, Run] Happys egen löpartråd
Någon från Ospreys Duro serie kanske? Många fickor för småprylar iaf, och mobilen kan du ha lättåtkomligt på bröstet.Nu börjar det bli varmt och då kommer jag tillbaka till de där med vatten. Mitt behov är egentligen bara att få med mig lite vatten, kanske 0,5-1 l som mest. Inga utrustningskrav i övrigt, men kan man få med en mobil också gör det inget.
Jag skulle helst vilja ha något som det här:
Den är förvisso listad på deras site under löpargrejer, men av beskrivningen så verkar det mest vara för behjulad verksamhet. Funkar den utmärkt att springa med, eller finna det någon motsvarande för löpning som rekommenderas?![]()
Outlander PRO 2L Hydration Pack
Buy your OUTLANDER PRO 2L Hydration Pack for biking in black. Fast shipping and easy returns from our online store.uswe.com
Annars så är jag lite ute efter något i den här stilen:
Är det någon som har erfarenhet av dylika?![]()
Strive Fly 3L löparväst Black
Strive Fly är Silvas senaste innovation inom löparvästar, designad för att höja din löpupplevelse. Spring, eller flyg med med denna superslimmade löparväst som endast väger från 113 gram. Löparvästen är tillverkad av mjuk ripstop-nylon och tunn och stretchig mesh som andas, har flera smarta...silvasweden.com