GoranS
Aktiv medlem
[OT] Skaffa ny bil vad ska jag tjöpa?
Garanterat dopad!Han hade säkert grava prostataproblem.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Garanterat dopad!Han hade säkert grava prostataproblem.
Har du även lärt dina barn bamba?![]()
Där går gränsen!
TroligenNja, den går nog väster om Vänern typ.
Bra där! Att lära sina barn sådana uttryck är lika illa som att låta de gå omkring i foppatofflor ute bland folk. På gränsen till barnmisshandel alltså.Där går gränsen!
Finns det inte ett mot någonstans i Sthlmsområdet också? (kanske är mälardalen iofs, vetefan)Förlåt. Vissa saker fastnade tydligen under de år jag bodde på baksidan. Mot är ett annat trafik-ord som ingen fattar när man säger här hemma.
Som jag skrev ovan, E4-avfarten vid Björklinge norr om Uppsala heter Forsamotet.Finns det inte ett mot någonstans i Sthlmsområdet också? (kanske är mälardalen iofs, vetefan)
Som jag skrev ovan, E4-avfarten vid Björklinge norr om Uppsala heter Forsamotet.
Oklart om det är det jag tänker på men då finns det MINST ett :)Stackare har ni bara ett mot..
Ingen strålkastarspolning på Tesla?Har blivit lat och kör med färdigblandad -18-spolarvätska numera, brukar alltid finnas något ställe där man kan köpa 4 dunkar för 100-120 kr och det räcker en säsong utan problem.
Ingen strålkastarspolning på Tesla?
Hur är det med torkare och spolning på bakrutan?
VW har en bra lösning på Golf (fler modeller?) där kameran sitter under VW-märket som fälls ut när backen läggs i.saknar spolning av backkameran mer.
VW har en bra lösning på Golf (fler modeller?) där kameran sitter under VW-märket som fälls ut när backen läggs i.
![]()
Brukar?Tjena!
Förutom att den brukar fastna och är svindyr att reparera.
På skodan så spolar den backkameran när man spolar bakrutan. Det fungerar bra.
backkamera, är det inte för dom som inte kan backa? #intesåmanligtva? #ironi
Eter tror jag, eller nitrometan kanske. Sliter satan på motorn säger de som vet men i krig så...OT, men i lumpen användes det "startpatroner"(?)
för att starta lastbilar i kyla, vad innehåller såna eg, någon typ av startgas?
Det är praktiskt när man skall koppla på släpet. Annars är det en helt menlös pryl.backkamera, är det inte för dom som inte kan backa? #intesåmanligtva? #ironi
Parkerar man ofta i phus så är den rätt bra för att hålla rätt på alla dårar..Det är praktiskt när man skall koppla på släpet. Annars är det en helt menlös pryl.
Lallare! ?Parkerar man ofta i phus så är den rätt bra för att hålla rätt på alla dårar..
På skodan så spolar den backkameran när man spolar bakrutan. Det fungerar bra.
+1Det är praktiskt när man skall koppla på släpet. Annars är det en helt menlös pryl.
Skönt! Hade varit jobbigt om den skadade folk!Det är praktiskt när man skall koppla på släpet. Annars är det en helt menlös pryl.
backkamera, är det inte för dom som inte kan backa?
Nja, i verkligheten kan det göra stor skillnadDet är praktiskt när man skall koppla på släpet. Annars är det en helt menlös pryl.
Det är väl en av anledningarna till att det är lagkrav på backvarnare.Parkerar man ofta i phus så är den rätt bra för att hålla rätt på alla dårar..
Det är en av anledningarna till att det är bättre att backa in och köra ut.Har två kollegor som blivit påkörda på parkeringsplatser då de backat ut och bara tittat i kameran istället för höger/vänster.
Oj, är verkligen "då kan man inte ställa upp i brakeless-fixie-tävlingar" ett vanligt argument mot backkamera?För mig låter logik och argument hos dem som är emot backkamera ungefär likadant som hos de cyklister som är emot skivbromsar.
Dottern skalade av backkameran på DHL-bilen hon körde. Det blev klart stökigare att parkera utan.På lite större bilar som skall backa till mer än 20-30ggr/arbetsdag sparar det även både tid och pengar.
Allt enl den bekant som berättade hur mkt backskadorna hade minskat på de (last-)bilar som har backkamera på åkeriet han jobbade på.
Ren vinst sa han!
Språket utvecklas. Det där är gammelsvenska, betydelsen värnlös existerar inte idag.
Vad betyder isf "menlösa barns dag" numera?Språket utvecklas. Det där är gammelsvenska, betydelsen värnlös existerar inte idag.
Finns inte sedan 22 år tillbaka.Vad betyder isf "menlösa barns dag" numera?
Ha! Ändringar av saker efter år 2000 gills inte, de är bara fel. #gubbeFinns inte sedan 22 år tillbaka.
Gammelsvenska publicerad 2021?Språket utvecklas. Det där är gammelsvenska, betydelsen värnlös existerar inte idag.
Nja, i verkligheten kan det göra stor skillnad
På lite större bilar som skall backa till mer än 20-30ggr/arbetsdag sparar det även både tid och pengar.
Allt enl den bekant som berättade hur mkt backskadorna hade minskat på de (last-)bilar som har backkamera på åkeriet han jobbade på.
Ren vinst sa han!
Stämmer verkligen det i alla fall och vill alla ha det så?Jovisst, men det är ändå inte MANLIGT med backkamera. Å vet du hur mycket brudar man får om man är bra på att backa med släp?