GoranS
Aktiv medlem
[OT] Skidskyttetråden
Sabotera inte mina jinxningsförsök nu!Eller två svenska medaljer
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sabotera inte mina jinxningsförsök nu!Eller två svenska medaljer
Tappar en minut sista kilometern.Otäckt trött Tandrevold
Jaha, då var det sista gången man såg honom. Kan inte tänka mig att kineserna tolererar sådan bristande lojalitet.Björndalen gjorde high five med Röiseland på sista varvet
Eckhoff -25 Nigmatullina -23 Persson -19 Voigt -19 Sola -12 Hauser -12 Simon -12 Fialkova -10 Dzhima -9 Preuss -8 Wierer -7 E Öberg -6 Hojnisz -4 Tandrevolv +60Man ser att Linn i alla fall avslutade bra. Sen beror det förstås rätt mkt på hur mkt de hade att köra för. Röiseland hade ju t.ex. ingen brådska.
Instämmer. Försökte se vem det var men såg bara en blå dräkt. Wierer?Rolig att se konkurrenter till Ingrid ta hand om henne efter kollapsen ?
Kan ha varit Julia SimonInstämmer. Försökte se vem det var men såg bara en blå dräkt. Wierer?
Det såg ut på henne som om någon bara släkte lyset när Eckhof passerade i alla fallFrågan är om det är Tandrevolds problem med hjärtflimmer som åter visar sig eller om det "bara" är den höga höjden.