[OT] Skidskyttetråden
Ja det var grymt imponerande.
Frågan är hur säkra serierna är.
Ja det var grymt imponerande.
Statistik för Weidel. Inte helt säker på vad man ska säga mer än att dagens serier var snabbare än normalt för Weidel.Ja det var grymt imponerande.
Frågan är hur säkra serierna är.
Svenska placeringar i IBU-cupen Idre:
2 Brorsson +0:08,6 1 10 Johansson +1:14,0 2 15 Nilsson +2:29,7 1 46 Lindqvist +5:34,2 5 53 Sköld +6:30,7 5 65 Skåle +8:14,7 6
Nej, Stina är i Finland. Är Emma Nilsson som är i Idre.Är det Stina som är 02:21 efter Brorsson trots samma antal bom?
"Intressant"
Tyvärr två bom var i första stå.Fullt på Stefansson och Sjökvist i första ligg i Idre.
ahhh :-D (min skidskytte koll är sporadisk och dålig tyvärr)Nej, Stina är i Finland. Är Emma Nilsson som är i Idre.
Och en var i andra liggande.Tyvärr två bom var i första stå.
Har försökt i över en timme nu, men klarar inte av att tänka bort skräpstrecket, det gnager i medvetandet och dyker upp för mitt inre varje gång jag stänger ögonen.Å andra sidan är Elvira inte den raskaste i skyttet.
Visa bilaga 596665
(Fick dit ett skräpstreck, ignorera det)
Varsågod!Har försökt i över en timme nu, men klarar inte av att tänka bort skräpstrecket, det gnager i medvetandet och dyker upp för mitt inre varje gång jag stänger ögonen.
Kan du översätta första meningen?Jag bidrog nog till lite material lyft för skidskytte bössor att anskaffa blev att surfa runt på nätet när jag hade chefen att bekostade la ut på luftvapen forumet vilket en import sammanställde till sin e webbplats butiken.
Påminner lite gammla tider i Boden med Åman och skidskytte med frivilliga från funktionärer.
Har för mig att personen tidigare nämnt något i stil med dyslexi. Får dock erkänna att jag inte heller, trots ett antal försök, lyckades förstå vad personen försökte säga med den meningen.Kan du översätta första meningen?