Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snabbaste och näst snabbaste åkarna tog i alla fall medalj idag.Bra skidåkning (vinner man sällan medaljer med)...
Och hur många skott missade de?
Fast det är ganska roligt att titta på. Det händer en del.Skidskytte är ju rätt tråkigt egentligen. Konstig sport måste jag säga.
Men det är väl för att de som är för kassa på skidor ska ha nått att tävla i antar jag.
Skidskytte är ju rätt tråkigt egentligen. Konstig sport måste jag säga.
Men det är väl för att de som är för kassa på skidor ska ha nått att tävla i antar jag.
Fast Kim Il-Sung hade varvat alla åtminstone tre gånger. Postumt.Ponsiluoma hade lätt slagit alla dom vanliga längdåkarna på 10 km !! Burman & Calle och dom har ingen chans !
Ja, och den körs ju precis på det här sättet. Undrar om den inte varit förlaga t.o.m.Personligen föredrar jag vanlig stafett eller mixedstafetten. I min smak blir det för korta åkvarv. Jag får lite "jippotävlingskänsla". Typ tävlingen mellan jul och nyår i Gelsenkirchen (är det väl?).
Dom vet iaf inte så mkt om skidåkning, dramaqueensEn kommentator som pratar med/till "vanligt folk" och en som pratar med/till happyiter.
Happyiterna? Vet inte så mycket om skidåkning? De vet ju allt!Dom vet iaf inte så mkt om skidåkning, dramaqueens
Kommentatorerna...Happyiterna? Vet inte så mycket om skidåkning? De vet ju allt!
En del av kommentatorernas jobb är väl att skapa/bibehålla spänning också?Kommentatorerna...
Gapar och skriker när damernas ska avgöras att nu får Elvira minnsann ta i, hon hade kunnat slänga stavarna på slutet utan att bli ikappåkt.
I herrarnas avslutning gapar dom om att Seb har tagit tid när bägge åkarna är i en uppförsbacke och självklart närmare varandra...
Suck....
Ja, det är helt uppenbart.En del av kommentatorernas jobb är väl att skapa/bibehålla spänning också?
Visst är det så. Vill folket ha genomskinligt, ge folket genomskinligt.Ja, det är helt uppenbart.
Också väldigt genomskinligt ibland...
Hoppas kan man ju. Dock känns dagens insats snarast som en "outlier" om man tittar på skytteprocenten i VM hittills.Hoppas Hanna fått ordning på grejerna nu och kan vara med ordentligt på masstarten imorrn.
Är det Norge eller Frankrike du håller på?Nu blir det silver i stafetten !
Nej, det tycker jag verkligen inte. Men så är det nu i alla sporter känns det som. Låt idrotten skapa spänningen själv. Sjukt tröttsamt när kommentatorerna försöker göra spänning av något som inte är spännande.En del av kommentatorernas jobb är väl att skapa/bibehålla spänning också?
Ett, i mina ögon lysande undantag, är A Lennart Juhlin. Sakligt kommenterande, varken mer eller mindre. Dessutom, har han någonsin börjat "vråla" i en TV-sändning?Nej, det tycker jag verkligen inte. Men så är det nu i alla sporter känns det som. Låt idrotten skapa spänningen själv. Sjukt tröttsamt när kommentatorerna försöker göra spänning av något som inte är spännande.
Om det inte är spännande, då? "Johaug rycker i första backen. Ja, nu var det här loppet kört. I'm outahere."Nej, det tycker jag verkligen inte. Men så är det nu i alla sporter känns det som. Låt idrotten skapa spänningen själv. Sjukt tröttsamt när kommentatorerna försöker göra spänning av något som inte är spännande.