Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl kaliber 22LR, inte direkt nån älgstudsare men du ska nog inte ställa dig framför.Har de nått pulver i bössorna, eller är det som luftgevär?
Men varför ska han det egentligen? Skidåkning utan bössa har väl runt 10 ggr färre tittare än skidskytte? Det är ett jättestort nedbyte, nästan i klass som att gå ner till tex skidorienteringDags för Ponsi att leva upp till snacket om att han matchar längdåkarna i ren åkfart, d.v.s. testa skidåkning utan bössa?
Om han är så bra som de försökt hävda på att åka skidor så borde han ha bättre chans till individuell OS-medalj utan bössa än med.Men varför ska han det egentligen? Skidåkning utan bössa har väl runt 10 ggr färre tittare än skidskytte? Det är ett jättestort nedbyte, nästan i klass som att gå ner till tex skidorientering
Skidåkning utan bössa är ju en riktig sport!Men varför ska han det egentligen? Skidåkning utan bössa har väl runt 10 ggr färre tittare än skidskytte? Det är ett jättestort nedbyte, nästan i klass som att gå ner till tex skidorientering
Tänkte precis detsamma, dom kom att det bara var 6 sekunder upp till minken efter lååång tidKan Ola försöka vara med lite i matchen när han ska kommentera. Sitta och dilla om blomsterceremoni när Hauser tar in kraftigt på Minkkinen i fajten om segern. Suck!
Det är inte direkt första gången ett lag tar en flagga i en VC-stafett i skidskytte:Att ta flagga på WC-tävling känns cringe. Kostade dyrt på Hanna.
Hon hade fått 2000 euro för bästa sträcktid tyckte jag mig höra.Det är inte direkt första gången ett lag tar en flagga i en VC-stafett i skidskytte:
(Flaggan tas strax före 1:23:00 men av någon anledning vägrar länkningen till den tidpunkten att fungera)
Vad "Kostade dyrt på Hanna" betyder förstår jag inte.
Ah, fast jag tror inte flaggan kostade så mycket.Hon hade fått 2000 euro för bästa sträcktid tyckte jag mig höra.
Har tänkt precis samma. Ingen som helst känsla för sammanhanget eller vad som hänt utan bara frågar samma sak om och om igen. Precis som någon har sagt vad hans ska fråga vid någon upptaktsträff i november och så kör han på det hela vintern. Värdelöst. Vilket man också får känslan att de han intervjuar tycker...Har Kücükaslan över huvud taget något intresse för skidskytte? Han har nu varit med på skidskyttetävlingar ett tag nu och ändå kommer det frågor som känns som han inte kan ha tittat speciellt mkt på skidskytte.
Efter Nelins skytte visar Hagström upp detta:
Visa bilaga 807876
Kücükaslan tycker då att det där ser jättekonstigt ut med en bom till höger och en till vänster och frågar Hagström hur vanligt det är.
Dessutom får jag känslan att frågorna ställs utifrån en förutbestämd mall vilket gör att frågor som i vissa situationer är relevanta kan ställas även i situationer där de är mkt mindre intressanta. Jag kan förstå det om det är en person som slängts in med kort varsel och inte kan så mycket om sporten men den frisedeln tycker jag upphört för ett bra tag sen för Kücükaslan.