[OT] Snakes on a plane -världens sämsta film?

The postman och snakes on a plane e riktiga höjdar rullar gemfört mot shoot em up,
sämsta filmen jag har sett på 20 ungefär.

alltså majas dans i videon till themesongen för snakes on the plane, får anses väldigt lyxig.

Nu blåser vi snuten 3 lirar i en helt egen liga, det spelar ingen roll hur dålig den är så är den ändå orörbar!

verkar ju asgrym!

det gör så jävla mycket skit, ta bara 99% av svensk producerade filmer, jävla dynga där man koncentrar sig på att prata jävligt mycket.

Skådespeleri på hög nivå. Kan inte riktigt ta han som allvar som politiker efter att ha sett den här. Det är från Hercules in New York förresten.

Mathias skrev:
-------------------------------------------------------
> miljon bokstäver spelar den har filmen i ligan
> med den sista bokstaven. Se den och upplev hur
> dina referensramar plötsligt vidgas enormt!

Speciellt om man ser den med rifftrax-ljudspår. Allt kass blir hur bra som helst tillsammans med Mike Nelson.

Jag hade helt missat denna tråden och dessutom har jag lyckats hålla mig undan s.o.a.p.
Men däremot så förstår jag inte hur det missades att länkas till denna videon när Steven Seagal nämndes:

arnold gets pissed är ju klassisk. någon får gärna förklara för mig varför hon bara så där skulle ha babyolja hemma.

den där när steven granatar pansarvangnen gick på 5an för ett tag sedan. som tur var gick en annan segal film på 6an fast dock lite äldre => bättre:D

Du får fundera ett tag på det där med barnoljan.

Ett ex till mig fick konstiga blickar från kassörskan på apoteket när hon köpte plasthandskar för att färga håret - och en stor tub glidmedel.

Tillbaka
Topp