Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Det är snart dags för semester, en dag kvar nu. Verkar som om det behövs, läste två sidor med inlägg där den ena efter den andra hade lång eller ännu längre semester för att till slut på sidan tre inse att man inte behöver vara avundsjuk - 2007 är ett överspelat kapitel.
1. 1 dag
2. 1-4 veckor beroende på vad som händer på jobbet
3. Ta med familj, cykel och båt till Norra norrlandskusten och bara ha det bra
När: om 1 vecka .
Hur(länge): 5 veckor.
Vad: Gotland v32 (medeltidsveckan), fjanta runt
utklädd till broder TUCK och plåta, cukling
på en nrs kommer också att hinnas med...
V 30,31,33,34, och softa, cukla och plåta tjejer.
NU är det sista arbetsdagen innan semester, börjar nog vid 8-draget, så borde man kunna fylla kamelryggan med rödtjut och ta en glädjetur ungefär vid 16-tiden....
Vill inte gå å lägga mej, för detta är bästa dagen på året (sista dagen innan semester...)
Muuuaaahahahahhahaaa! Sista dagen innan semestern!! Jag har ingen som helst intention att jobba efter 12 för då ska jag i tur och ordning äta stor god lunch med en god bira och sen hoja en sväng :-)
Ska vara på jobbet några timmar, sen är det semester i fyra veckor. Enda hårda planen är en vecka i Åre, en bestämd men inte tidsutstakad plan är några dagar på en segelbåt i Stockholms skärgård.
the_TnT skrev:
-------------------------------------------------------
> Ska vara på jobbet några timmar, sen är det
> semester i fyra veckor. Enda hårda planen är en
> vecka i Åre, en bestämd men inte tidsutstakad
> plan är några dagar på en segelbåt i
> Stockholms skärgård.
>
> Resten ska jag slöa bort.
>
> Yay!
Är inte du nybliven sambo i ny lägenhet?
För då måste man måla om hela lägenheten, även om den är klockren från början. Och detta måste utföras under semestern!
Haha! Stor god lunch med starköl avklarad. Och se, det klarnar upp efter regnskuren som kom under lunchen så nu ska jag ut och hoja. Allt går enligt plan :-)
the_TnT skrev:
> JPL skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Är inte du nybliven sambo i ny lägenhet?
>
> Hyres så inget donande med väggar. Däremot ska
> jag sy gardiner som en galning. :)
Undviker inbjudan till kommentar om syftningen på "hyres" och ser fram emot bilder på dej efter 3 dygn utan sömn med koffeinstinna ögon bland gardinstänger, nåldynor, trådrullar, knyppeltavlor, spetstyg och symaskin!
/JPL
PS. tygtips till gardiner: verkar finnas en del tröjor i svart coolmax-mtr till salu!
Kom nyss hem från Asien å där har man som "vanlig" arbetare 6-7 dagar semester på ett år (Thailand). Helt schuuukt! Här har man väl runt 5 veckor i alla fall.
Min semester 19 Juni - 18 Augusti
Tre veckor i Asien med lite cykling. Thailand, Burma å Laos
Ska fördriva ilte mer av tiden i Sthlms södra skörgård också där lite cykling.
Sedan blir det västkusten å extraknäck i mitten av Juli
Självklart också TDF :) Har laddat ed VHS-band så jag kan spela in :)
the_TnT skrev:
> JPL skrev:
> -----
> > Undviker inbjudan till kommentar om syftningen
> på "hyres"
>
> http://www.rent-a-dildo.com/ eller
> http://www.mailorderbrides.com/ ? :)
*Garv* ....Länk nr 1 vare inte tillgänglig, sitter hos kund och använder deras uppkoppling, och eftersom det är landstinget så verkade diverse filter inte riktigt tycka om bokstavskombon i första länken...., url:en talar ju dock för sej själv....;)
JPL skrev:
> url:en talar ju dock för sej själv....;)
Ja, det är en firma som hyr ut dildos. När du tröttnat på den du hyr skickar du tillbaka den och får hyra en annan (eller så hyr du flera samtidigt). Begagnade sexleksaker is da shit!
the_TnT skrev:
> JPL skrev:
> -----
> > url:en talar ju dock för sej själv....;)
>
> Ja, det är en firma som hyr ut dildos. När du
> tröttnat på den du hyr skickar du tillbaka den
> och får hyra en annan (eller så hyr du flera
> samtidigt). Begagnade sexleksaker is da shit!
Haha...weltklasse! Tänker mej tv-reklamen för "Brafilm" numera "Lovefilm", men med sexleksaker!
/JPL
Ps. jag undviker att fråga vad du surfar på när du inte är på happy.org :) Ds.
Sådär, äntligen semester i 5 veckor för att sedan ta ut ytterligare en vecka i höst. Dessutom så har jag redan haft en vecka för en halv månad sedan :-)
En sak är klart att det blir mycket push-bike om några veckor.
Kung Stalle skrev:
> swerider skrev:
> -----
> > När: om 1 vecka .
> > Hur(länge): 5 veckor.
> > Vad: Gotland v32 (medeltidsveckan), fjanta runt
> > utklädd till broder TUCK och plåta, cukling
>
> Borde det inte vara lämpligare att vara utklädd
> till broder Huck?
woohooo! 2 arbetsdagar kvar, far till norrland och jagar älg på onsdag! blir borta vecka 37. Ska bli skönt att komma bort från jobbet ett tag, särskilt som jag inte haft semester i sommar.
Jobbade sista dagen idag (men får det tufft när jag kommer hem). Tre veckor i Florida väntar! Dessvärre utan cykel och med fru och barn. Strandspaningen får skötas diskret...
1. 2 månader kvar!
2. 9 månaders "semester"!... Ska vara pappaledig fram tills nästa sommar....
3. Kommer väl innebära ungefär 0 timmars cykling i början iallafall, men när sonen är stabil nog ska jag införskaffa en cykelbarnstol så vi kan cykla ner på stan och sånt... Hehe.. Kan man sätta en sån på racern tro? Skulle nog se ruskigt oansvarigt ut att susa fram i 30-40km/h med en ettåring därbak .. ;)
1. 1 dag+
2. 2-3 veckor
3. Första veckan blir det Motion 6 dagars i Laholm, vecka 2 mtb & racer & slappa i Bergslagen. Sista veckan lite olika planer, kanske köra mtb lopp i Tyskland http://www.keiler-bike.de/ eller så blir det Kajak eller nåt..