ForesterGuy
Aktiv medlem
[OT] Snickerboatråden
Kung Stalle sa:Just ja,,, det här slöjdade jag i min snickarbod för en tid sen. Istället för att träta om dynga på Happy.
Själv köpte jag ett par såna här på en outlet, 49 kr...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kung Stalle sa:Just ja,,, det här slöjdade jag i min snickarbod för en tid sen. Istället för att träta om dynga på Happy.
Kristoffer R sa:Jag besökte Snickeboa idag, känns som happy är distinkt o-happy nuförtiden så jag kom att tänka på denna tråd. Här är en bild:
Igår hade jag en trevlig dag på MTB-SM. Och pratade med trevligt folk.
marr sa:Tjaa! Någon här?
Har ett litet problem. Skulle behöva kapa mitt Klockarmband i läder. Flärpen är för lång. Några tips på hur man gör det enklast så det blir snuggt? Det har inga sömmar eller något sådant som ställer till det.
Har ett litet problem. Skulle behöva kapa mitt Klockarmband i läder. Flärpen är för lång. Några tips på hur man gör det enklast så det blir snuggt? Det har inga sömmar eller något sådant som ställer till det.
Surkärring sa:Är det öppet här och är det i så fall här som damerna håller hus? Är det "safe" eller kommer man att bli kladdad på i all välmening, för herregud, det är ju inte samma som våldtäkt och lite allmän brist på respekt och kränkande av det personliga integriteten får man väl finna sig i om man nu inte är någon rabiat feministkärring (vilket man nog iofs är). Hur ska annars gubbarna kunna flörta med en?
Det saknades kvinnliga skribenter i den där andra tråden. Jag tänker inte heller skriva i den. Sätter mig här och täljer en träkuk istället.
Bengt-re sa:Trämodell av en trampcykel med cyklist känns som en bra utmaning för en bit päronträ och några slö knivar. Kommer nog att ta ett tag.
Hasse#7 sa:Bengt-re sa:Trämodell av en trampcykel med cyklist känns som en bra utmaning för en bit päronträ och några slö knivar. Kommer nog att ta ett tag.
Happyparking börjar kännas rätt. Känns som allt handlar om "elverktyg" och sårade känslor.
Vernersson sa:Hasse#7 sa:Bengt-re sa:Trämodell av en trampcykel med cyklist känns som en bra utmaning för en bit päronträ och några slö knivar. Kommer nog att ta ett tag.
Happyparking börjar kännas rätt. Känns som allt handlar om "elverktyg" och sårade känslor.
Så länge man bara läser och inte ger sig in i debatten så är tråden ganska underhållande. Det som roar mig mest är att vissa ultraliberala personer verkar oerhört kränkta av de nyfunna liberala yttringarna inom hellascykleriet.
Hasse#7 sa:Vernersson sa:Hasse#7 sa:Bengt-re sa:Trämodell av en trampcykel med cyklist känns som en bra utmaning för en bit päronträ och några slö knivar. Kommer nog att ta ett tag.
Så länge man bara läser och inte ger sig in i debatten så är tråden ganska underhållande. Det som roar mig mest är att vissa ultraliberala personer verkar oerhört kränkta av de nyfunna liberala yttringarna inom hellascykleriet.
Jag har inget emot el-mtb men,,,,,,, Typ så?
Är det ens artigt att gå in i någon annans arrangemang och börja styra upp det efter egen vilja? Rajden verkar ju leva sitt eget demokratiska liv. Senast det var turbulent fast på ett annat sätt var när Jofa föll med stil och skadade nån annans cykel. De var överens och andra var upprörda. :)
Godnatt GurraG!GurraG sa:Härligt att tråden lever. Länge sedan jag behövde besöka snickarboa.
fhloston sa:Då ställer jag mig i hörnet och surar och täljer lite fler sådana här
JLarsson sa:Här bråkas det inte i vart fall. Måste man snida i trä här förresten? Jag har precis köpt en metallsvarv och drömmer om alla fina grejor jag kommer att svarva fram med den. Och med den framtida fräsen.
Pajas sa:Bäst man går hit frivilligt, börjat kolla lite på El Mtb, ska aldrig göra om det mer lovar... känner redan ånger och olust och tar mitt straff.
Mini_me sa:Pajas sa:Bäst man går hit frivilligt, börjat kolla lite på El Mtb, ska aldrig göra om det mer lovar... känner redan ånger och olust och tar mitt straff.
Ditt nick tyder på förhöjd El-mtb risk. ;)
Pajas sa:Mini_me sa:Pajas sa:Bäst man går hit frivilligt, börjat kolla lite på El Mtb, ska aldrig göra om det mer lovar... känner redan ånger och olust och tar mitt straff.
Ditt nick tyder på förhöjd El-mtb risk. ;)
Helvete..... är det så illa...
Jag trodde det berodde på magnetfälten från svetsen, kört en del Mag sista tiden med hög frekvens......
staine sa:Om nån har sönder en grej. Pajas inte den då.
Eller vad betyder Pajas annars?
;)
Pajas sa:staine sa:Om nån har sönder en grej. Pajas inte den då.
;)
I mitt fall så är mitt nick ”Pajas” namnet på min sedan länge bortgångna långhårs Tax.
Nu har jag husdjur som iaf teoretisk skulle överleva sin husse.......
Hasse#7 sa:fhloston sa:Då ställer jag mig i hörnet och surar och täljer lite fler sådana här
Det funkar. Man får vara sur men det är bra om det inte går ut över alla andra. Fin stapel, mycket björk verkar det som.
Hasse#7 sa:Pajas sa:staine sa:Om nån har sönder en grej. Pajas inte den då.
;)
I mitt fall så är mitt nick ”Pajas” namnet på min sedan länge bortgångna långhårs Tax.
Nu har jag husdjur som iaf teoretisk skulle överleva sin husse.......
Papegoja och sköldpadda?
Vernersson sa:Julfirande i snickerboa?
Lite sådär preventivt för att inte riskera att drabbas av taskig stämning såhär på julafton. ;-)
God boajul!
Vernersson sa:Gick ett varv utanför snickerboa nyss och kunde konstatera att det fortfarande var ganska grinigt på sina håll.
Så jag slår mig åter ner och täljer lite förstrött på en trähen........
*nynnar* kumbaya my lord, kumbaya...